Moja lista blogów

poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Dzieci tu były (kwiecień)

"W tej chwili można bardzo łatwo popaść w frustrację z powodu bałaganu, który jest rezultatem życia z dziećmi. Ten zestaw (zdjęć) przypomina mi, jak szybko to wszystko minie. Przyjdzie dzień gdy zabawki wylądują w skrzynkach i nikt nie będzie się nimi bawił. Będę tęsknić za tym. Uświadamiam sobie aby zwolnić. Nie stresować się tym. Moje szczęście nie zależy od tego, że wszystko jest na swoim miejscu, a dom jest czysty i uporządkowany. 
Pewnego dnia będziemy mieć wspaniałe wspomnienia. Dowody zapisane w naszych sercach i umysłach naszych dzieci. Fotografie, które przeniosą nas z powrotem do tych samych dni, kiedy nasze dzieci były tutaj." - Jude Wood

Na kilku blogach znalazłam bardzo ciekawy projekt, a mianowicie " Dzieci tu były (org. Kids were here)".
A, że pomysł ciekawy, więc i ja postanowiłam również w nim uczestniczyć.
To będzie niesłychanie miła pamiątka, kiedy już zatęsknimy z mężem za chaosem i domowym galimatiasem;)












26 komentarzy:

  1. dokładnie :) ja się bardzo cieszę z tego bałaganu zabawkowego w domu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, bo mam poczucie szczęścia mojego syna:)

      Usuń
  2. Czasem mam ochotę rwać włosy z głowy jak w pokoju potykam się o każdą rozrzuconą zabawkę. Ale tak musi być :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba jedna z wielu tych pięknych rzeczy, którą nazywa się rodzicielstwem:)

      Usuń
  3. O projekcie kiedyś czytałam. Kadry bardzo tematyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe! musiałabym robić zdjęcia cały dzień i nie sprzątać! bo u nas dziecko wszędzie wlazło! :D a szczytem są patyki w szafie na kurtki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham te zdjęcia!!!:)))) miłego bałaganienia :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiedziałam, że jest taki cykl.
    fajna sprawa :)
    może i mi uda się coś uchwycić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że napewno. a Twoje zdjęcia Kasi to majstersztyk, więc czekam:)

      Usuń
  7. Piękne słowa... .
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też ujęły i dały o myślenia.

      Usuń
  8. Ten projekt jest świetny. Bardzo mi się podoba i zmusza do przemyśleń. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podziękowania należą się pomysłodawczyni. Ja też uważam go za genialny:)

      Usuń
  9. Fantastyczny pomysł - polować z aparatem, zamiast się wściekać na bałagan. Też muszę sobie taką pamiątkę zacząć kompletować.

    OdpowiedzUsuń
  10. No rewelacja! U mnie w tej chwili jest taki sajgon, że od razu cyknęłam foty :) Pozwolisz że się zainspiruję Twoim postem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ oczywiście, że tak! To wspaniała zabawa, genialna pamiątka i niezła terapia na "nerwa" na bałagan;)

      Usuń
  11. Oj tak mi ten projekt też siebardzo podoba, u mnie tez będzie o tym post ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastyczny projekt - sama biorę w nim udział i właśnie opublikowałam na swoim blogu efekty:)
    cudowne fotografie, pokazujące trudną, ale niezwykle piękną rzeczywistość naszych najmłodszych pociech:)
    będę częściej zaglądała:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)