Moja lista blogów

wtorek, 8 kwietnia 2014

inspiracje do ogrodowych kompozycji donicowych

Jak wiecie ostatnimi czasy staramy się doprowadzić z mężem nasz pobudowlany trawnik do ładu i składu, tak aby wyglądał jak ogród. Ponieważ mam pięć dużych białych donic ogrodowych od rodziców, pomyślałam, że najwyższa pora je wykorzystać. Tak więc przeglądając kolejne strony miesięcznika "magnolia" i strony www. znalazłam kilka ciekawych kompozycji, które współgrają z moim wyobrażeniem jak to ma wyglądać.
Oto kilka z nich:












Wszystkie fotografie pochodzą z internetu.
Tak mnie wciągnęło to planowanie ogrodu, że nie moge się doczekać efektu koncowego, ale to pewnie jeszcze kilka dobrych lat zanim będzie wszystko co sobie założyliśmy;)

21 komentarzy:

  1. wiesz czego Ci zazdroszczę-swobody w planowaniu własną przestrzenią,ja niestety muszę zawsze się liczyć z głównym gospodarzem -(teściową) a jak wiadomo nie ma lepszego planisty i dekoratora jak MAMUSIA:-)
    a tak na poważnie marzy mi się też mały ogródeczek,altanka ale to nierealne.
    czekam z niecierpliwością na efekt koncowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak tylko bedą to sie pochwalę (mam nadzieje, ze na planach się nei skończy;)). Trzymam kciuki, że i Ty kiedyś bedziesz miała własny mały wymarzony kawałeczek zagajnika:)

      Usuń
  2. Bardzo podobają mi się te kompozycje. Jak tylko zrobi się cieplej, myślę, że w połowie maja sama będę sadziła kwiaty w doniczkach i chętnie się z wami podzielę moimi zestawami. Oczywiście czekam na wyniki twoich prac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się, aby były:) i ja czekam w takim razie na twoje:)pozdrawiam

      Usuń
  3. w tym roku pierwszy raz będę sadzić kwiatki :)
    już nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje tez pierwsze, dlatego tyle kombinuję;) powodzenia Kasiu:)

      Usuń
  4. ale piękne propozycje, ja się ograniczam do balkonu i paru doniczek :/ marne pocieszenie, ale daje satysfakcje, właśnie dziś zasadziłam kwiaty w 10 doniczkach! :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobry jest i balkon, a 10 doniczek, to nie lada wyczyn:)

      Usuń
  5. Ale piękne widoki.. Śliczne kwiatuszki. Ja niestety nie mam gdzie, tych kwiatuszków zasadzić :/
    Musze się zadowolić lasem, który mam na przeciwko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. las- wow!!!! to dopiero masz widoki;)

      Usuń
    2. Oj tak, a jesienią las jest piękny :>
      Las na przeciwko i z boku :)

      Usuń
  6. Ja do kwiatów mam dwie lewe ręce. Mój mąż mówi, że jak będziemy mieć podwórko, to powinniśmy je zabetonować, bo i tak wszystko uschnie i szkoda kasy na rośliny wydawać. Za bardzo z tym nie polemizuję, bo ma rację odpowiadam tylko, że nie można mieć wszystkich talentów, a ja mam te pozostałe ;) Ciekawa jestem co Ty wymyślisz w tych donicach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hi hi hi, mój też ma nadzieję, że kwiatki doczekaja chociaż połowy sierpnia, bo u mnie najlepiej trzymaja się w domu kaktusy;)

      Usuń
  7. Plany są piękne :) Ja muszę znów zabrać się za mój balkon, bo przez ostatnie 2 lata nie było na nim kwiatów. Przemek chce za to uprawiać zioła - trzeba będzie się dogadać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ziola tez mam w planach:) ale najpierw mąż musi mi odchwaścić ziemie z boku domu, bo znalazłam świetny projekt na ziółka:) oj, balkony też mozna pieknie ozdobic i ziołami i kwiatami:)

      Usuń
  8. Piękne inspiracje. Ja też jestem na etapie urządzania ogrodu. Możesz czasami wrzucić takie fotki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, to pochwal sie swoim ogrodem, jak już go urzadzisz, chetnie zobaczę. może sama coś odgapie, jak pozwolisz;)

      Usuń
    2. Kochan zanim ja go urządzę to potrwa kilka lat! Najpierw musimy ogarnąć ogrodzenie ale małymi kroczkami idziemy do przodu :)

      Usuń
  9. Kocham kwiaty! :) Właśnie jestem na etapie zakładania własnego ogrodu i chcę mieć duuuużo kwiatów :) Bardzo inspirujące inspiracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kwiaty! :) Pozdrawiam serdecznie, Monika

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)