Moja lista blogów

wtorek, 1 kwietnia 2014

nadrobione zaległości

 W zeszłym tygodniu udało mi się nadrobić ( o dziwo) zaległości w Pamiętnikach wampirów. Choć, brak mi jeszcze kilku odcinków z sezonu 5, to po porodowa zaległość nadrobiona:)
źródło: sieć
Od czasów nastoletnich uwielbiam tego typu seriale: trudna miłość między człowiekiem a wampirem, walka dobra ze złem itd.
Choć powstało wiele serialów, filmów, książek w tej tematyce, to ja mam swoje dwa: "Buffy, postrach wampirów"- uwielbiam Sarah Michelle Gellar w roli Buffy; oraz właśnie "Pamiętniki wampirów".
Mimo, że wampirza tematyka zawsze mnie kręciła, nie od razu przemówiła do mnie saga "Zmierzchu". Dopiero po przeczytaniu książki (tylko po to, aby mieć własne zdanie w kwestii wypowiedzenia się), w mojej opinii napisana genialnie i wciąga czytelnika, mogłam obejrzeć film. Do dziś dnia uważam, że książka jest lepsza. Natomiast w przeciwieństwie do pamiętników, serial uważam za dużo, dużo lepszy niż książka- pierwsza jej część nie zainteresowała mnie do kupna kolejnych części. Serial natomiast zachęca do kolejnych sezonów (i nie wiem czy nie dlatego, że dobrali męską obsadę aktorów, tak aby przykuć moją uwagę;):)
Tyle chyba jeszcze zostało ze mnie z nastolatki. Moje wampiry;)

Ciekawa jestem waszych typów i upodobań serialowych?

20 komentarzy:

  1. ja też kiedyś oglądałam Buffy! Teraz to rzadko oglądam cokolwiek:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to podobnie jak ja, choc od czasu do czasu i chwilka dla mnie sie znalazła:)

      Usuń
  2. Most nad Sundem!!! mój hit hitów!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze, tego tytułu tez nie znam..zaraz wygoogluje;)

      Usuń
  3. Z wampirowych seriali bardzo lubię "Czystą krew", ale wkurzyłam się trochę na koniec ostatniej serii :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie słyszałam o tym serialu...może w następnej kolejności jego obejrzę, kto wie?

      Usuń
  4. ja uwielbiam(łam) dr hous, lie to me, himym, big bang theory, dexter
    wszystkie szczerze polecam, wciągają! szkoda, że to juz ich koniec ;( zwalszcza lie to me gdzie jest tego niewiele :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam kilka odcinków big bang theory i zgadzam się z tobą, fajna komedyjka.

      Usuń
  5. Wow jak Ci się to udało? Należała się chwila relaksu, nie żałuj sobie kiedy będziesz miała kolejna okazję. Ja filmów praktycznie nie ogladam, z tv też mi jakoś nie specjalnie po drodze, a jak już to ogladam jakieś babskie programy najczęściej na tvn style. Nadrabiam za to siedząc na necie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie mam w ogóle telewizora w domu, więc mam tylko na dysku zgrane. z tv to i mnie nie po drodze, a na necie za długo tez nie umiem siedzieć za długo. Oj, za to tvn style lubiłam bardzo, kiedy jeszcze mieliśmy telewizor na wynajmowanym. pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. U mnie jeśli chodzi o wampiry to książki Andrzeja Pilipiuka są na pierwszym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo nie znam tego autora. Dzięki za polecenie, muszę poszukać w księgarni.

      Usuń
  7. moje upodobania calkiem podobne, teraz znow siegamy po Demony Da-Vinci 2 :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak byłam w ciąży miałam fazę oglądania Pamiętników, leciały wtedy na którymś z programów tv. Niestety nie mogę dojść do tego na której serii skończyłam bo najzwyczajniej nie pamiętam! Zmierzch książkowy też mnie mega wciągnął. A obecnie uwielbiam serial Sherlock :-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Buffy oglądałam! A lubiłam jeszcze Jezioro marzeń, wiem że zupełnie nie wampirze ale co tam:-p

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja lubię wszelkiego rodzaju seriale medyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie Saga totalnie zauroczyła po filmie, przypadkiem zobaczyłam 3 część w tv, nie obejrzałam całej ale zechciałam zobaczyć wszystko ;) potem sięgnęłam po książki, które pochłonęłam.
    Pamiętniki wampirów też miałam oglądać, ale nie mogłam ich online znaleźć i na razie odpuściłam.

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie zdecydowanie Chirurdzy i do niedawna Dexter, ale już się skończył. wcześniej też Prison Break :) W więcej seriali się nie angażuję, bo nie mam czasu to raz, a dwa- boję się, że wciągną mnie bez reszty i będę oglądała nocami zaległe odcinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie miałam i nie mam jakoś "fazy" na wampiry itp. ;) Ale moja mam miała i przez nią oglądałam Pamiętniki ;) To ona zachęciła mnie też do przeczytania Zmierzchu. Zaczęłam czytać i przed skończeniem pierwszej książki, obejrzałam film. I to był błąd. Film nie wywarł na mnie na tyle pozytywnego wrażenie (główna bohaterka mi nie odpowiada) przez co zniechęciłam się do książki i więcej już po nią nie sięgnęłam ;) Ja za to o wiele bardziej upodobałam sobie tematykę upadłych aniołów ;) Jak dobrze pamiętam podobała mi się książka Upadli i drugi tom (resztę tomów jeszcze nie czytałam).

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)