Moja lista blogów

wtorek, 29 kwietnia 2014

Pierwszy Miś + szpilki

Wczorajsza impreza urodzinowa bez dwóch zdań była jak najbardziej udana, a tor po prostu palce lizać!!!(dzięki Madziu:)) Także Olek nie wyszedł z imprezy bez prezentu. Dostał od cioci Madzi swojego pierwszego misia!!! A wiadomo, że misio to rzecz ważna w życiu dziecka, więc teraz już Olek ma i swojego przytulisia:)
Imienia jeszcze nie ma, ale napewno niebawem jakoś go nazwiemy;)

A tu mój ostatni butowy zakup- szpileczki, które chciałyście zobaczyć:)

26 komentarzy:

  1. Fajny misiunio. Do przytulenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, choć na razie Olo wpatruje się w niego wielkimi oczami:)

      Usuń
  2. Szpilka klasyk :) Misio musi być!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak misio musi być:) Miłoszek swojego pierwszego też dostał białego:)

      Usuń
  3. Radość podwójna :D po pierwsze cieszę się,że mój wypiek smakował, a po drugie fajnie, że pierwszy "prywatny" misio Olusia jest od nas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda ty tu nie dziękuj, tylko bloga kulinarnego zakładaj, bo napewno oprócz pysznej sałatki, ciasteczek, muffinek i tortów masz jeszcze inne wspaniałości w gastronomicznym zanadrzu!!!!!:) podziel się ze światem, nie bądź taka;) ja oczywiście poproszę ładnie i pięknie o przepis na niego:) a Olek z wielkimi oczami zapatruje się w misia:)

      Usuń
  4. Szpileczki cudne! A Miś słodko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o cholera to szpilki jak się patrzy!!!!! kawał szpili :)))) i idealne do wszystkiego będą pasowały!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano szpilki wysokie, że hej;) ale tak pięknie leżą na nogach, że nie mogłam się oprzeć:) uwielbiam takie!:) choć na placyku zabaw się w nich nie widzę;)

      Usuń
  6. Fajnie, że pokazałaś szpilki. Bardzo stylowe, w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, cieszę się, że się i Tobie podobają:)!!!! pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Tort faktycznie był boski :)
    A szpilki chyba mamy identyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szpilka solidna. Też uwielbiam klasyczne buty, ale w szpilkach się nie odnajduję. Zdecydowanie wolę adidasy. A przede mną też wesele, jak ja dam radę??

    OdpowiedzUsuń
  9. klasyczne szpilki. bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW to wysokie te Twoje szpileczki :-) ładne :-)
    moja córa nie może się rozstać ze swoim lekko "zmęczonym" już misiem ;)
    buziaki miłej majówki !

    OdpowiedzUsuń
  11. Boskie szpilki chociaż ja bym się w nich pewnie zabiła ;p
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się miś...szpilki jeszcze bardziej:):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Misio uroczy, no ale szpilki czarne, klasyczne muszą być w szafie każdej kobiety;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny ten miś :) I nie wiem co fajniejsze czy buty czy miś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szpilki rewelacja, szkoda,że ja umiem tylko na takie patrzeć a chodzenie już nie bardzo :)
    Misio również cudny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, dajesz radę w takich szpilach?;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. zabawne połączenie, pewnie się cieszy z misia

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)