Moja lista blogów

środa, 9 kwietnia 2014

Pierwszy uśmiech

Aaaaa!!!! Cudowności najwspanialsze się dzieją!!! Olek nie tylko rośnie, ale i nabiera coraz to wyraźniejszych rysów na buzi. We czwartek kończy 6 tydzień, więc jest już duużym chłopczykiem. Z dnia na dzień jest coraz to bardziej aktywniejszy i ciekawy tego co się dzieje dookoła:) Od kilku dni uśmiecha się sam, kiedy do Niego coś mówimy lub kiedy dotykamy po policzku takim cudownym pełnym uśmiechem:) Boże, jaki to wspaniały widok i uczucie:)!!!! Wczoraj podczas przygotowywania kąpieli sam złapał grzechotkę kilka razy!! Ale ten uśmiech...ehhhh....cudowny:):):)
To zdjęcie co prawda z zeszłego tygodnia, ale co tam:) Mój Mały Śmieszek:) 

29 komentarzy:

  1. ma inną urodę niż większość noworodków.
    i jakie bystre spojrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po mamie;) też uwielbiam to Jego spojrzenie:)

      Usuń
  2. Urocze, gdy dziecko się uśmiecha :)


    http://czekamynacud.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się. mam nadzieję, że będzie bardzo często usmiechnięty, jak Jego brat:)

      Usuń
  3. Jak ten czas pędzi! A uśmiech i śmiech dziecka - bezcenne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziaczek :)
    To nasza pierwsza wizyta na Twoim blogu, ale będziemy zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka Kruszynka....taka mała, bezbronna, cudowna....i jeszcze nie pyskuje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. słodziak :-) uśmiech dziecka bezcenny :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny jest, aż tęsknie za czasami kiedy Wojtuś był taki malutki. Było spokojniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, dzięki Olkowi przypominam sobie i Miłoszka, kiedy był taki malutki i sie rozwijał...cudowne uczucie, że moge przejść przez to raz jeszcze:)

      Usuń
  8. Jaki słodki maluszek. Rzadko teraz odwiedzam inne blogi dlatego przesyłam spóźnione gratulacje :) Życzymy dużo wspaniałych chwil, pełnych usmiechów i miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetny chłopczyk! Uroczy.
    Ucałowania ślę, Moniko! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Asiu:) ja równiez przesyłam duużo buziaków:*

      Usuń
  10. Super :) Aż mi się pierwsze tygodnie Zosi przypomniały :)
    A poza tematem
    Z powodów osobistych zmieniłam prywatność bloga http://ziarenkoimy.blogspot.com/ . Teraz będzie on tylko dla zaproszonych osób. Jako, że nie chcę, by pewne osoby (które próbują zniszczyć moje relacje z rodziną wykorzystując do tego bloga) miały jakąkolwiek szansę uzyskania dostepu, nie było posta o zmianie prywatności. Podczytujących mnie próbuję odzyskać w inny sposób. Jeśli chcesz mnie jeszcze odwiedzać, to potrzebuję adresu mailowego do wysłania zaproszenia :) Najlepiej na beti.13@wp.pl
    Tyczy się to też oczywiście innych osób, które mojego bloga czytały, a na komentarz trafiły tutaj :)
    Pozdrawiam, Beata

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze wiem o czym piszesz :) Twój synuś jest po prostu BOSKI ! :) Śliczny bobasek :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)