Moja lista blogów

środa, 2 kwietnia 2014

znam, lubię, polecam...

Od kilku lat jestem zauroczoną zwolenniczką serii Planet SPA firmy Avon. Dla mnie to właśnie są produkty, które stosuję w swoim domowym spa. Oczywiście korzystam czasem z innych, ale zawsze wracam do tej serii. Tak jest i teraz. W mojej szafce zagościły właśnie nowe nabytki z tej serii :)
peeling do ciała (z tej kategorii pierwszy raz), peeling do twarzy z błota (kolejny już raz, choć lubiłam też z białej herbaty jak był), masło do ciała z masłem shea (kocham ten zapach!!!) i maseczka z żeń- szenia (którą mam od miesiąca, choć typ peel- off nie jest moim ulubionym, bo wolę zwykłe "papki", to zapach i działanie jak najbardziej do mnie przemawiają).

Lubię tą serię, dlatego postanowiłam Wam ja polecić (nie jest to post sponsorowany). Jednak wiem, że każdy ma swoje własne upodobania zapachowe i różne potrzeby skóry. U mnie się ta seria sprawdziła i pomaga mi wieczorem odprężyć się, kiedy mam już chwilkę tylko dla siebie:)

Chętnie poznam Wasze propozycje i sposoby na domowe spa, co polecacie?

6 komentarzy:

  1. wszystko o zapachu czekolady a coraz więcej tego na rynku !!!! i to jest moje domowe SPA :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, muszę koniecznie wypróbować :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam z Planety serie do stóp bardzo fajna. Peeling i coś jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio i moje domowe spa wzbogaciło się o kilka kosmetyków. teraz znikam na trochę w łazience, wklepać to wszysko zajmuje trochę czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię kosmetyki z tej serii. Obecnie mam serum rozświetlające do twarzy i peeling do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tych kosmetyków, ale z chęcią wypróbuję ;) Jak na razie nie mam co konkretnego polecić, bo moje domowe spa ogranicza się do szybkiego prysznica w mikro łazience ;) Ale druga łazienka już na ukończeniu, a tam mam już hektary i dużą wannę, więc możesz sobie wyobrazić co tam niebawem będzie się dziać :D Będę testować wszystko co się da i może wówczas będę miała co polecić ;)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)