Moja lista blogów

wtorek, 27 maja 2014

nowy max factor, polecam

Dziś będzie nieco inaczej. Dziś chciałam się z Wami podzielić moim ostatnim odkryciem, a mianowicie nowym podkładem Max Factor: all day flawless.
Moim zdanie genialny!!!  To mój pierwszy od Max Factor podkład. Ma potrójne działanie: korektora, pudru i fluidu. Bardzo dobrze kryje moje cienie pod oczami, nadaje skórze piękny jednolity kolor i co najważniejsze nie czuć go na twarzy. Nie tworzy efektu maski. Czasem, kiedy dotykam swoich policzków, w ogóle nie pamiętam, że mam go na sobie:)

Ja mam cerę mieszaną i u mnie sprawdza się fenomenalnie. Wiem również, że przy cerze normalnej też się świetnie sprawdza ( to opinia jednej z moich szwagierek). Natomiast moja druga szwagierka nie poleca go osobom o cerze suchej, gdyż mimo, że ładnie kryje to ściera się razem z naskórkiem.

Jest również w lekkiej konsystencji, więc idealnie nadaje się na letnie dni. Dodatkowo posiada filtr ochronny przed słońcem!

Jeśli obecnie szukacie jakiegoś podkładu lub zastanawiacie się nad tym MF, to ja polecam gorąco, bo sama sprawdziłam jego działanie.

8 komentarzy:

  1. Używam od dłuższego czasu - jeden z lepszych podkładów

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro taki super, to może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubie fluid z ingrid, nigdy nie probowała Max Factor

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam fluid z BeBeauty inne mnie uczulają :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ło, jesli przykrywa cienie pod oczami to lecę go kupić.

    OdpowiedzUsuń
  6. max factor lasting performance 106 mam ten i też jstem zachwycona, bardzo dobrze kryje i wyrównuje skóre, ale nie tworzy maski, jest wydajny, łatwy do rozprowadzenia, nie spływa, ale i nie wysusza skóry. jak dla mnie idealny.
    ps. uwielbiam kosmetyki tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używam od ponad miesiąca MF colour adapt i jak na razie także sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze wiedzieć. Jak skończę mój to się za nim rozejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)