Moja lista blogów

poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Bracia, czyli choć Olek citamy:)

Od kilku dni jestem naocznym świadkiem tworzącej się pięknej więzi między moimi małymi synami! To niesamowite, wzruszające doznanie, które z dnia na dzień staje się mocniejsze, silniejsze. Tak bardzo się cieszę i Bogu dziękuję, że mogę na to patrzeć. Że mam dwóch wspaniałych szkrabów, którzy bardzo mocno się kochają!:) Zawsze, kiedy ktoś mnie pyta o różnice wieku, to mówię, że wiedząc jakie początki są trudne jeszcze bym poczekała, ale teraz wiem i widzę, że to była bardzo dobra decyzja o tak szybkim ponownym porodzie:) Nie żałuję!!! Kiedy patrzę na Nich dwóch, jak łakną wspólnej zabawy, bliskości, rozmowy miedzy sobą (obecnie to nadal skrzeczenie, który głośniej, ale od czegoś zaczynają ;))
Dziś zaproponowałam moim malcom, aby poczytali książki razem (ponieważ Miłosz ma problem z dzieleniem się zabawkami, nawet tymi, które należą do Olka, spróbowałam tego). Miloszowi tak się spodobało opowiadanie Olkowi co jest na obrazkach, że już chyba przy czwartym byłam intruzem w ich braterskim świecie;) Piękne doznanie, mogłam tylko stać i podziwiać!:):):)




8 komentarzy:

  1. Wraz z mijającym czasem okazuje się, że mała różnica wieku to strzał w dziesiątkę. Wiem z własnego doświadczenia:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłość braterska jest cudna sama w sobie .. muszę moje Młodemu zmajstrowac brata , albo siostrzyczkę żeby miał z kim ''citac'' w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też uwielbiam jak Em opowiada coś H, próbuje ją uczyć, pokazywać.
    taka miłą odmiana od kłótni i krzyków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też lubię moje dziewczyny jak razem spędzaja czas. Natalka jest bardzo zapatrzona w jej starszą siostrę ;)
    Piękny masz widaok ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudni są Twoi chłopcy. Oby ta więź była pielęgnowana cały czas i przetrwała jak najdłużej. Nie ma nic ważniejszego niż oparcie bliskich nam osób.

    OdpowiedzUsuń
  6. to jest urocze :) rodzeństwo cudowna sprawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. moi to się tylko leją i kłócą.....;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale z nich slodziaki. Ladnie razem citaja :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)