Moja lista blogów

czwartek, 21 sierpnia 2014

wszystko na opak

Tak już mnie Pan Bóg stworzył, że czasem sporo rzeczy robię na przekór światu. Ale tak już mam, taka jestem i zmieniać nie mam zamiaru;) Dziś uświadomiłam sobie, że znów wszystko jest nie tak jak czas by sobie tego życzył. Cóż lato się prawie skończyło, więc ja zabieram się za walkę z cellulitem:) -nazbierało się "troszkę" po tym lecie;), w końcu pomyślałam o pedicure i wykorzystałam swój depilator, który zbierał kurz już jakieś 3 lata?!  Ale co tam, kto powiedział, że to tak ekstra trzeba na lato wyglądać- do kostiumu; Ciepłym swetrom i jeansom też się coś od życia należy;)

A tak poważnie, to dziś na fb  jedna z moich znajomych zamieściła to:
Jakie to jest dopiero na opak!!! Smutne, przykre i aż przerażające, że prawdziwe.... Mój dzisiejszy prysznic był naprawdę krótszy, choć nie należę do ludzi marnujących wodę, czy prąd. Ale zastanawiam się czasem jak to jest, czemu człowiek nie docenia tego co ma w nadmiarze? Gdzie jest sprawiedliwość, równość?ehh....

Wszędzie też widać oznaki zbliżającej się jesieni. Dziś pierwszy raz od nie pamiętam kiedy wyciągłam z szafy dres. Jak tak dalej będzie, to za chwile trzeba będzie zacząć palić w piecu, bo noce tez do ciepłych już nie należą. 
Przy okazji zrobiłam też porządki w garderobie, tzn. powyciągałam buty i sukienki i marynarki męża i postanowiłam je wystawić na allegro, może komuś się przydadzą, a my nie wyrzucimy dobrych rzeczy i grosza na nowe gumiaczki dla Miłosza nazbieramy, no bo przecież te kupione w czerwcu są już za małe:( A tu Niedźwiadek by najchętniej w deszczu tylko pomykał i skakał po kałużach:)

Olek- Manolek (tak na Niego czasem wołamy) już nam się na czworaki zebrał i próbuje ruszyć z miejsca. Na razie jest to dość zabawne w wyglądzie, ale szybkość z jaką On dorasta jest błyskawiczna. Mówiłam, że mamy już 2 dolne jedynki!? Tak! Wyłażą nocą, no bo jakże by inaczej;/ Całe szczęście Miłosz ma sen po mężu i śpi jak głaz!!

Jutro wybieram się popołudniu na bezalkoholowe (w moim przypadku to akurat prawda) z przyjaciółkami. Nie mogę się doczekać, bo w końcu będzie czas na "nasze" sprawy, choć tematu dzieci pewnie nie ominiemy, bo każda z nas jest mamą i wszystkie mamy chłopaków:)

Pokój Olka już prawie gotowy. Teraz trzeba się tylko zebrać i dokończyć dzieła, aby syn mógł cieszyć się swoim pokoikiem, a my sypialnia;)

17 komentarzy:

  1. Ten obraz jest bardzo wruszający, jeszcze bardziej kiedy jest na nim dziecko. Ten kto wymyśła te plakaty, wie jak to zrobić, żeby wruszyć, ale to niestety cała prawda.
    Jak ja dawno nie byłam na pogaduchach!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez tak myślę...ja też, dlatego wszytskie trzy nadrabiamy ten czas:)

      Usuń
  2. Mi takie akcje juz dawno dają do myślenia. Na pierwszym zdjęciu zamiast amerykanów moglibyśmy równie dobrze być my - Polacy:( W głowie mi się nie mieści, że dookoła same wojny, ataki terrorystycne i miliardy wydawane na coś, co niszczy człowieka, a tam, gdzieś w Afryce dzieci umierają, bo nie mają wody :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak naprawdę można by na tym zdjęciu podać każdego z nas...przeraża mnie świat w postaci wojny i chaosu jakim się staje:(

      Usuń
  3. Nie tylko Tobie się nazbierało tu i ówdzie .hehe :D Najważniejsze by szybko udało się tego pozbyć . :P
    A zdjecie jak najbardziej prawdziwe .. smutna prawda ehh :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana ta akcja z oblewaniem się zupełnie do mnie nie dociera :0 bez sensu! totalna ludzka głupota! po prostu nie mają już co robić i z nudów takie wariactwo :/ eh! tragiczne mamy czasy....

    przyjemnego babskiego spotkanka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda...to czasem potrafi nieźle przytłoczyć, ale też otwiera oczy. dzieki:)

      Usuń
  5. Olek bedzie sprinterem chyba, strasznie szybko Mu wszystko wychodzi !!! Udanego bezalkoholowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż się boje odwrócić, żeby nie zaczął przypadkiem juz chodzić;) dzieki:)

      Usuń
  6. A i zapomniałam dodać, że jeśli chodzi o rzeczy robione na przekór to możemy sobie podać ręce. Zawsze mi się wydawało, że tylko ja tak mam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha czyli nie jestem już jedyna;) hi hi hi super, że nie jestem sama;)

      Usuń
  7. i ja widzialam ten plakat. daje dużo do myślenia. wodę oszczędzam jak mogę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Akcja z polewanie wodą jest według mnie fajna, dzięki niej ludzie włączają się w działania charytatywne. Na swiecie gwiazdy prowadza akcje na rzecz stwardnienia rozsianego Ice Bucket Challenge - wyzwanie albo oblejkesz sie kubłem wody z lodem albo wpłącasz pieniądze - generalnie wszyscy wpłacaja ale filmiki sa po to aby rozpromowac. Widziałam ze pojawiła sie polska wersja na FB i podjęło ją tez siepomaga.pl http://www.siepomaga.pl/challenge

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celebryci mają gdzieś pomoc Afryce. Nie zdają sobie sprawy (podobnie jak Ty) że dla wielu takie wiadro to wiadro życia!!!!!!! Nie widziałaś, nie komentuj........

      Usuń
  9. To zdjęcie jest tak wymowne, że aż nie wiem co napisać.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)