Moja lista blogów

piątek, 26 września 2014

szczęśliwa siódemka

Dziś rano jeszcze nie wierzyłam, że to już 7! Pełne siedem miesięcy szczęścia, okupionego codziennością. Nasz Olek jest z Nami już 7 miesięcy!!! To niebywałe. Tak szybko przeleciało, więc reszta pewnie przeleci jeszcze szybciej.
Dla mnie to drugie rodzicielstwo jest zdecydowanie inne niż to pierwsze z Miłoszkiem. Ale pewnie dlatego, że mam ich teraz dwóch (z mężem trzech;)), teraz matczyną miłość  i czas dzielę na dwa serduszka. 
Kilka faktów z życia małego solenizanta:
  • własnie wchodzimy w rozmiar 80
  • zjada wszystko co przygotuje mamusia, zwłaszcza jeśli jest to jogurcik z owsianką i banankiem. Lubi owoce w każdej postaci, jogurt naturalny, kwaśne kiwi, wszystkie kasze, warzywa i wołowinkę. Jedyne za czym nie przepada to kurczak, ale jak musi bo mama nic innego do zupki nie da to wsuwa i jego.
  • reaguje na swoje imię, rozróżnia nas po imieniu (np. kiedy mówimy np. popatrz na Milosza, na mamę, tatę )
  • uwielbia wkładać do buzi swoje małe rączki. Gdyby dał radę wsunąłby je po łokieć,
  • ma już 4 zęby na dole (dwie 1 i dwie 2 ),
  • uwielbia zabawy z Miłoszem, zwłaszcza Jego samochodzikami,
  • pochłania otworem paszczowym wszystkie książki  i książeczki (tu mamy różnicę z Miloszem, bo Milosz wszystkie w jego wieku przeglądał. Żadna nie była nawet zniszczona do czasu, kiedy nie spotkały Olka;)),
  • zasypia sam w swoim pokoiku, we własnym łóżeczku,
  • jest niesamowitym pieszczochem i przytulasem (ale takie są rybki:))
  • stoi sam już w pozycji czworaczej i posuwa się raz w przód raz w tył
  • próbuje sam siadać, ale jeszcze mu się to do końca nie udaje,
  • kocha zabawy na brzuszku (tak spędza prawie większość czasu kiedy nie je lub nie śpi
  • zaczął już krzyczeć i kwilić, więc powoli ucinamy sobie z Nim małe gadu gadu ( ma-ma, ta-ta. da-da itp.)
  • ma nadane przez Miłosza dwie ksywki: Bandozi i Manolo. Ta druga to pewnie już zostanie, bo my też tak na niego wołamy.
Cudowny Mały Człowiek, który jest niesamowitym szczęściem i radością dla swoich rodziców i starszego barta. Tak się zmieniał przez te 7 miesięcy:








18 komentarzy:

  1. 7 miesięcy - szok!
    Jaki duży już z niego chłopczyk - rozmiar 80 to mój roczniak nosi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje chłopaki to zawsze długie były i Miłosz i Olek. Ale mąz ma 193 cm wzrostu, to mają po kim:)

      Usuń
  2. To niesamowite jakie postępy robi mały człowieczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda.i często się o tym zapomina.

      Usuń
  3. Świetnie Mu idzie :) Dzielny Mały-Duży Mężczyzna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dzielny. jak wytrzymał z Miłoszem to jest nie do zdarcia;)

      Usuń
  4. Super, świetnie się rozwija. Moja Julka coś nie lubi banana, nie wiem dlaczego, ale strasznie nim pluje, także odpuszczam na razie. ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jasne nie ma co dziecku na siłę wpychać. a Juleczke widziałąm na zdjęciach- piekna:)

      Usuń
  5. czas leci...
    wspaniały chłopczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepszego dla Małego solenizanta;-)
    Rośnie jak na drożdżach, moja Julka (10 miesiecy) dopiero wchodzi w rozmiar 74;-)

    Mam pytanie, jakie jogurty podajesz Olkusz, specjalne dla dzieci, czy takie zwykłe naturalne? Jakiejś konkretnej firmy? Jak robisz te płatki owsiane? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jogurty podaję głównie bakomy naturalne, ale inne naturalne z polskich mleczarni też czasem. taki jogurt blęduję z bananem, kiwi, malinami, czasem z biszkoptem. jesli chodzi o owsiankę, to gotuję ją na wodzie z owocem i blenduję lub jako dodatek wrzucam do jogurtu czasem. podobnie robię z ryżem, czy kasza kukurydzianą.

      Usuń
  7. Jaki z niego już duży facecik :) Kochany jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj jest jest. ale z Miłoszem we dwóch są już teraz nieziemscy, więc nieraz dokazują po całości.

      Usuń
  8. Czas leci jak szalony a ja to dopiero naprawdę widzę po Zosi! My tez mamy teraz rozmiar 80 :) i 4 zęby: wszystkie jedynki. A to mogą iść w innej kolejności?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na to wychodzi, że mogą, bo mam w domu namacalnie i widocznie ten przypadek;) ale też byłam zaskoczona, bo najpierw szukałam u góry;)
      ps. mam problem z zalogowaniem się na twoim blogu do komentarzy, ale wiedz, że jestem codziennie i czytam i jak się już uporam z tym komputerowym chochlikiem, to dam znać:)

      Usuń
  9. podziwiam Cię za każdym razem.
    Tworzycie fajną rodzinkę,pełną miłości i ciepła.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mały słodziak :) Z zębami szaleje, u nas nadal tylko 2 dolne 1 :P

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)