Moja lista blogów

środa, 29 października 2014

przepadłam po targach

Po weekendowych targach książki przepadłam bez reszty. Każdą wolną chwilę i noce spędzam nad książką. Lubię to! Wybrałam kilka tytułów- jedne już wcześniej miałam upatrzone, inne to czysty spontan. Kocham książki, kocham czytać, choć nie zawsze tak było. Ale człowiek do wielu rzeczy dorasta;) To aktualnie moja forma relaksu, chwili tylko dla siebie...
Najbardziej jestem ciekawa "Ty jesteś moje imię", ponieważ to historia miłości Baczyńskiego. Kocham Jego poezję...

Nawet mój mąż w tym roku chętnie szukał czegoś dla siebie.
Jak skończę swoje książki, to zamierzam zabrać się za Jego, tą Nicka Vujic'a. Jak dla mnie ten gość jest niesamowity:)

U nas natomiast życie leci nadal. Olek już sam stoi. Nawet przy ścianach. Ostatnio zaliczył swój pierwszy upadek. Miłosz natomiast rozśpiewuje się na maksa. I tak jak mama przepada za książkami. COdizennie czytamy prawie połowę książeczek, a mało ich nie jest. Obecnie na topie jest Tuwim. Okulary nie raz czytamy po 7-8 razy:)

Powoli już zdrowiejemy. Jeszcze tylko Olek się ociąga z tym, ale myślę, że do piątku się do kuruje:)

14 komentarzy:

  1. oo jak fajnie...na mnie też czeka stosik książek...ciągle coś czytam..uwielbiam książki :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ale dorwałaś książki! poproszę o recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie omieszkam podzielić sie opinią na temat każdej:)pozdrawiam

      Usuń
  3. ojej, jakie piękne stosy<3 będzie miała co czytać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już jedna przeczytana- 358 stron w 24 h:):)

      Usuń
  4. Ja przy remoncie w domu, to juz totalnie przepadłam, na nic czasu nie mam, a w nocy przed komputerem kiwa mi się głowa, to samo przed książką ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nie, remont! nie wiem co gorsza- budowa domu, czy remont;) mam nadzieję, że już niebawem skończycie, bo efekty są bardzo ładne:)

      Usuń
  5. Ja mam swój stosik zaczętych książek i jakoś nie mam weny do czytania (co jest dziwne, bo zazwyczaj książki pochłaniam w ekspresowym tempie, razem z okładką:) ). A co do Vujcic'a - tak, jest naprawdę godny podziwu :)

    http://zonka-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny stosik:) Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bez rąk,bez nóg bez ograniczen to od dluzszego czasu moja pizycja do realizacji, strasznie jestem jej ciekawa. Ja tesknie za czytaniem w takich ilosciach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezłe książkowe zakupy :) Ja też dużo kupiłam, ale dla siebie raptem jeden tytuł, reszta dla maluchów... Uwielbiam czytać, kiedyś pochłaniałam dziesiątki książek miesięcznie. Teraz czasu na to jakoś nie umiem sobie zorganizować - jak dzieci śpią to zajmuje mnie albo sprzątanie, albo internet - FB, blog i inne blogi... Czasem jakiś film i tak to leci :/

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)