Moja lista blogów

wtorek, 21 października 2014

świadome uczucie!

Wczorajszego wieczoru usłyszałam drugie tak ważne i piękne dla matki słowo od mojego starszego syna. Pierwszy raz, świadomie, bez powtarzania po kimś, bez powodu, tak po prostu.
Słowo, które sprawiło, że zamokły oczy i radowało się serce i to nie tylko moje.
Poszłam dać Miłoszowi buziaka na dobranoc, bo wczoraj Łukasz Go usypiał. Daję buziaka, błogosławie krzyżykiem na czułku, mówię dobranoc, jak zwykle.
Małe oczka sennie patrzą na mnie i nagle buzia się uśmiecha do mnie i słyszę " Mama kocham"!!!!:) i odwraca się na boczek..

Boże, jakie to piękne doznanie!!!! Nie spodziewałam się, że aż tak szybko usłyszę takie piękne wyznanie:) I ja bardzo mocno kocham obu moich synów!!! I oboje z mężem im o tym mówimy codziennie, aby wiedzieli, że tak jest i staramy się aby to przede wszystkim odczuwali.

Poryczałam się...jak opowiedziałam mężowi, to też się ucieszył (teraz pewnie będzie czekał na swoja kolej;)


21 komentarzy:

  1. zgadzam się to coś niesamowitego! brak słów :)
    ja mojej dwulatce powtarzam,że ją kocham i od jakiegoś czasu również słyszę z jej ust: " Mamo kocham Cię" :)
    całuski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie to rozczulajace. U nas jeszcze przyjdzoe troche poczekac na takie wyznania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. ja też:) a niedługo obie usłyszymy to w zdwojonej sile:)

      Usuń
  4. cudownie :) Denisek często mówi Kocham Cię...mamy nawet swoje powiedzenie..ja mówię kocham cię jesteś moim skarbem, a Denisek: a ty jesteś moim skarbem, kocham cię :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak to niesamowite uczucia usłyszeć od dziecka takie słowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i to bardzo:) ale Ty juz od dawna o tym wiesz;)

      Usuń
  6. Wspaniale :) Ja się cieszę, że na słowo: "Dobranoc", Synek mówi: "Pa". :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumny chłopczyk. takie drobne gesty, słowa a jaka moc;)

      Usuń
  7. Cudnie usłyszeć coś takiego od swojego dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziś usłyszałam od Zosi: "Tatuś do nas zaraz przyjedzie? Ja bardzo lubie tatusia! Kocham Tatusia. Ciebie też kocham. Najbardziej na świecie" Rozpłynęłam się dosłownie...

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)