Moja lista blogów

środa, 26 listopada 2014

Grzejemy się:)

Coraz to chłodniejsze wieczory i noce. Unoszący się zapach drzewa w kotłowni i ciepło, które daje. Uwielbiam palić w piecu! Wrzucać pachnące lasem drzewo i ogień, który daje. Uwielbiam w chłodny wieczór wejść pod ciepły prysznic- działa to na mnie bardzo kojąco.
Dziś zafundowaliśmy sobie grzańca. Już nie pamiętam kiedy ostatnio piliśmy go z mężem we dwoje, ale wiem, że dawno to było...
Niestety nie jest to czysto spontaniczny przypływ miłego wieczoru. Po prostu Ślubny otrzymał rade od starszego kolegi z pracy, że jak chce się wykurować (bo przeziębiony) to grzańca dwa garnusie ma wypić i wygrzać;) Tak więc sponsorem dzisiejszego grzanego wieczoru jest przeziębienie;)

Z resztą u nas to jeszcze ja tylko nie naruszona jestem przez chorobę. Chłopaki leczą się nadal na ta zakichana krtań. Całe szczęście już w domu. Niestety obaj- no tak bywa: Jeden od drugiego ciągnie:/
Mam nadzieje, że teraz doleczą się solidniej, bo jak nie, to rzeczywiście na Wielkanoc opuścimy dopiero dom!
Z tego miejsca chciałam również gorąco podziękować, za życzenia zdrowia dla Olka, które składaliście- dziękuje:)

Ja natomiast znów czuję pozytywna . Znów nabieram ochoty, energii do działania. I jest to spowodowane przede wszystkim robieniem czegoś dla siebie.
Mąż wygania mnie z domu na babskie spotkania. A ja korzystam ile mogę:) Dobrze tez poczuć i porozmawiać z innymi matkami, które mają dzieciaki, że nie tylko u mnie takie jest macierzyństwo.
Dzięki dziewczyny:*
Dodatkowo wczoraj trafiłam na post u mamy w centrum odnośnie macierzyństwa- polecam. Mnie po prostu rozbawił, bo poczułam, że to właśnie tego się uczę w swoim macierzyństwie i powoli układam sobie to w głowie. Link tu klik

Winko chyba działa, bo czuję, jak moje stopy odpływają, a literki na ekranie laptopa ciągle muszę poprawiać:)

PS. Ania 1 sprawdzałam tą Sokołowska- jak tak wygląda kobieta 40-to letnia, to ja od razu do czterdziestki chcę!!!:) Ekstra babka!
Ania 2- obejrzałam kawałek tego serialu, który polecałaś. Jest w nim miłość i ja juz go kocham;) a tak poważnie to bardzo ciepły i przyjemny mi się wydał. Asia Kulig w nim to po prostu cudo!!! Niestety co do tego męża to nie mam dla Niego ciepłych uczuć. Natomiast całość jest fajna:)



19 komentarzy:

  1. wino, rum, grzane piwo c imbirem i cynamonem i gożdzikami, to wszystko cudowne rozgrzewacze są :) polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde, po takim zestawie to by mi bylo jak w tropikach:)

      Usuń
  2. Jak mi się chce wina tudzież grzańca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam, zostalo jeszcze pol butelki:)

      Usuń
  3. Ja też w końcu mogę wypić grzańca, bo już nie kamie - he, he ;))

    Sokołowska - ta z top model? - jest zadbana i zgrabna, ale nie jestem akurat fanką jej urody ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak o ta. Jak na 40 to twarz i styl jak marzenie. W moim guscie super 40 jest victorua beckham.pozdrawiam:)

      Usuń
  4. :) ja jak piłam ostatni raz grzańca to mąż musiał mnie do domu holować :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez mam sla a glowe, wiec zapobiegawczo wypilam w domu ;)

      Usuń
  5. sezon na grzańca rozpoczęty! :) ja czekam aż otworzą beczki w rynku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam grzańca, bez niego nie warto czekać na zimę:) caluski:) Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cos w tym jest. Choc ten byl sklepowy, a lepiej smakuje taki w goralski;) rowniez pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Bardzo się cieszę, że mogłam wyjść z domu, pogadać, pośmiać się i spędzić miło czas. I cieszę się, że filmik Ci się podoba. A grzaniec to będzie pierwsze co wypiję jak już odkarmię moje Dzieciątko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Grzaniec, ale mi smaka zrobiłaś! Wreszcie zima bez ciąży, bez karmienia - mogę pić, uaaaaa :D
    No, mówiłam że ta czterdziestka może nie taka straszna ;) Sokołowska cudowna babka :) A serialu od Ani 2 jeszcze nie zdążyłam obczaić... Nadrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No babka wyglada jak 20-tka. Ja niestety ostatniego grzanca pilam, bo na migre.e to dobry nie jest

      Usuń
  9. a wiesz, ze ja nigdy, ale to nigdy nie piłam grzańca. Nie wiem jak to się stało :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tam w piecu palić nie lubiłam, na szczęście teraz nie muszę. Ale grzanego wina to bym się chętnie napiła.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)