Moja lista blogów

środa, 17 grudnia 2014

były bombelki

Czy można zaspać? Ano można. Od poniedziałku wróciłam na chwilkę do pracy, a chłopcami zajmuje się Teściowa. Jednak dziś miałam wolne, gdyż pewna wspaniała moja koleżanka obchodziła dziś swoje piękne święto. I z racji tego pięknego święta, którym są (a w sumie już były) 30 urodziny Magdy, była babska kawka:)

Oczywiście kawka nie była sama, ale w towarzystwie cudownego, niebiańsko słodkiego limonkowego tortu, który Magda sama upiekła!!!! I oczywiście, jak na prawdziwą fankę, tort był z jednym ze zdjęć zespołu Backstreet Boys- Ona ma ich punkcie fioła- szalona:*:):):)
Tort wyglądał tak: 



Był cudowny z wyglądu i przepyszny!!!!Chociaż to nie zdziwko, bo Magda ma dar do takich rzeczy, mówię wam! Czego by nie upiekła- ZJEM:)!!!

Jednak największą frajdę miałyśmy z darta!!! Szalona solenizantka machnęła sobie taki prezent!:) Ostatni raz grałam jeszcze na studiach! Zamiast na wykładach siedzieliśmy z paczką znajomych na piwku w knajpce obok uczelni i godzinami siupaliśmy w tarczę:) Mój mąż przeważnie zawsze wygrywał. Ja, no cóż...jakby to powiedzieć:" kto nie ma szczęścia w grze, ma w miłości;)".
Genialnie było!!! Żałuję tylko, że Milosz nie mógł zemną pójść, bo się rozchorował, a miał fajne towarzycho do zabawy. No cóż, może za rok;)

Miłosza wczoraj rozłożyła gorączka i kaszel, więc wizję kolejnego zapalenia krtani miałam w głowie. Na szczęście okazało się to jakimś małym wiruskiem, bo dziś wszystko wróciło do normy:)

Korzystając z dnia wolnego i opieki nad dziećmi, ogarnęłam nieco pranie, ale i tak do pełni porządku i składu przedświątecznego jest daaaleko....
Nie mam siły i czasu, bo po pracy jestem wyrąbana, jak koń po westernie, a chcę jeszcze trochę czasu z dziećmi spędzić. Potem jeszcze gotowanie na następny dzień, więc do łóżka wracam prawie na czworaka. Ale nie narzekam, bo nie ma na co:) 

Tak więc jutro kolejny pracowity dzień:) I szczerze, to tęskni mi się już za moimi chłopcami:)


10 komentarzy:

  1. wow! jaki tort :D mnie się marzy taki z Wieżą Eiffla :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poważnie? :D aaaaaaaa :D ale to dopiero w październiku, za rok będę miała okrągłe :P

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. nooo:) magda ma fioła na ich punkcie:)

      Usuń
  3. Tort zachwyca i musiał być pyszny ;) jeszcze w dobrym towarzystwie każde spotkanie z okazją lub bez jest udane :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zła kobieta z Ciebie, takiego smaka narobić drugiej!? Widać że się super bawilas :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale gapa ze mnie :P Dopiero dziś zauważyłam posta o urodzinach :D Cieszę się, że tort smakował :D A na darta musisz koniecznie jeszcze wpaść, może rozegramy jakiś mini turniej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo!! to genialny pomysł:) wpadnę, obiecuję, bo było mi błogo. Jak szlam póżniej jeszcze po tych bombelkach na zakupy, to cholernie znosiło mnie na prawo;)

      Usuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)