Moja lista blogów

wtorek, 16 grudnia 2014

dzieci tu były( grudzień 2014)








7 komentarzy:

  1. Łał !! Ile książeczek !! Jestem pod wrażeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. my też zbieramy DZIELNY PACJENT i kleimy gdzie się da ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zwróciłam uwagę na imponującą biblioteczkę :). I ubranka na swoim miejscu - tak jak u nas...;). Pozdrawiam (i zapraszam "do siebie")

    OdpowiedzUsuń
  4. Były, były i całe szczęście :)) Takie obrazki rozczulają mnie bardzo, bo to nasza codzienność. Chociaż nie zawsze doceniana to najlepsza z najlepszych. Pozdrawiam Cie serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to się nazywa twórczy bałagan, u nas taki sam ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje dziecko jest jedno, ale też mam wrażenie, że im starsze tym bardziej ekspansywne.

    OdpowiedzUsuń
  7. To widać! U mnie tylko Franuś działa w temacie zabawek, a bałagan robi za dwoje lub nawet troje!

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)