Moja lista blogów

niedziela, 14 grudnia 2014

grudzień?

Patrzę przez okno i widzę...wiosnę!!!! Jest połowa grudnia, a ja za oknem mam piękne słońce, zielona trawę, ciepłe powietrze i 8 C:) Normalnie szał gwizdka.

I jak tu o sankach myśleć?!
Chyba trzeba będzie powoli przyzwyczajać się do ciepłych zim i świąt bez śniegu, choć może nie ma co jeszcze tracić nadziei?

Dziś zaliczyliśmy pierwszy spacer od kilkunastu tygodni. Boże, jakbyśmy dostali cudowny dar od losu. Jak człowiek docenia wolność, kiedy jest uwięziony chorobą w domu.

Rano oddaliśmy również szlachetną paczkę, którą wczoraj wieczorem została zapakowana.

12 kartonów pełnych rzeczy tak prozaicznie zwyczajnych, podstawowych do życia, że to wydaje się aż niemożliwe, że komuś brakuje na mydło, czy makaron!
To piękna inicjatywa i bardzo się cieszę, że po raz trzeci mogłam w niej uczestniczyć. I wdzięczna jestem każdemu z darczyńców, którzy robili z nami paczkę. Prawie wszyscy są z nami od początku:)
Na przyszły rok też chciałabym powtórzyć to przedsięwzięcie:) Zobaczymy, czy Bozia da zdrowie na przyszły rok:)

Pojawiają się nam również plany sylwestrowe, ale nic nie planuję, bo z dziećmi różnie bywa, ale nieśmiało przeglądam już sukienki sylwestrowe:)

Jutro na cały tydzień idę do pracy, bo jest bardzo dużo pracy.
Chłopcy zostają z teściową. Przyjechała na cały tydzień, więc jej pomoc pozwoli nam również nadrobić zaległości urzędowo- lekarskie;)

PS.
Zauroczył mnie dzisiejszy zachód słońca widziany z naszej domowej biblioteczki!




9 komentarzy:

  1. Piękny zachód i z paczką bardzo fajna inicjatywa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale widok! Dobra robota- paczka wieeeelka wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chciałam w tym roku zrobić paczkę, ale niestety pralka, albo meble kuchenne to niestety nie na nasze możliwości:(

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny widok uchwyciłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dziś pakuję paczkę dla maluszków z przedszkola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cholera, bo ja mam tą książeczkę;( a z Ania dopiero w środę się widzę....

      Usuń
    2. Zależy z którą ;) Bo ze mną tak, z drugą nie... ;)

      Usuń
  6. Że ja nie wpadłam na to, żeby naszą część paczki od razu porządnie opakować... Gapa :P Fajnie ze ogarniasz wszystkie kwestie organizacyjne :)
    I cieszę się, że zdrówko wróciło! Cudownie :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)