Moja lista blogów

poniedziałek, 8 grudnia 2014

moja sesja

Po raz pierwszy w życiu miała NIESAMOWITĄ przyjemność uczestniczyć w sesji sama. Nie ślubna, nie rodzinna, Sama. Cała uwaga skupiona tylko na mnie!!!:)- Jezu, jak przyjemnie:)

Więc było tak: profesjonalne studio, profesjonalne przygotowanie i dobra zabawa z fotografem:)
Piękny makijaż w wykonaniu Pauli, a za obiektywem charyzmatyczna Bellove:)

A to efekty:)





Oj, jak taka sesja i chwila czystego zdrowego egoizmu dobrze wpływa na własną samoocenę i samopoczucie!!!!

A do tego korzystając z mega doświadczenia Pauli, przy robieniu makijażu uzyskałam odpowiedzi na wszystkie nurtujące mnie pytania dotyczące doboru kolorów kosmetyków do mojego wyglądu!!:) 

Poniżej podaję linki do fan pagów dziewczyn- tam zobaczycie te wspaniałe cuda:

Bardzo bardzo Wam dziewczyny dziękuję za tak cudowne przedpołudnie i prezent Mikołajkowy:*

PS.
My znowu chorujemy, znowu duszności Olka, znowu widmo szpitala nad nami....oby tym razem antybiotyk pomógł.

Natomiast melduje, że prezenty zmieniają zdanie młodych ludzi;) Otóż wg Miłosza, św. Mikołaj jest spoko fajny. Z każdym prezentem kochał Go coraz bardziej;) ach, te dzieci... :)



24 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia, ślicznie wyglądasz. Coraz bardziej nabieram ochoty, żeby zrobić sobie taką sesję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj polecam polecam. niesamowita zabawa i przyjemność, a w dodatku pozwala odkryc w sobie kobiecość na nowo:)

      Usuń
  2. Bardzo udana sesja, super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki i zachecam do skorzystania z usług dziewczyn:)

      Usuń
  3. To my dziękujemy, że oddałaś się w nasze ręce :) i niesamowicie się cieszę, że mogłam Ci sprawić choć taką przyjemność!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ogromna przyjemność i niezły zastrzyk kobiecosci na kolejne lata;)

      Usuń
  4. bardzo ładne zdjęcia :) najbardziej podoba mi się to ostatnie !! :)
    zdrówka dla synka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki. moje ulubione to to czarno- białe:)

      Usuń
  5. pięknie wyglądasz!! super sesja:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze raz to napiszę, ale nie mogę się powstrzymać :P Zdjęcia idealnie odzwierciedlają Ciebie: piękną i spełnioną matkę dwóch małych dżentelmenów i żonę swojego męża :D Tego Ci było trzeba :D Urocza modelka i bardzo dobry fotograf to połączenie idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj kochana moja, muszę oprawić sobie te piekne słowa w ramkę:) dziękuję ślicznie!!!!:):)

      Usuń
  7. Ulalala....na miejscu Twojego męża pękałabym z dumy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ulalala....na miejscu Twojego męża pękałabym z dumy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pęka z dumy, oj pęka. podobno nawet rano, kiedy wstaję;)

      Usuń
  9. Monika, oczu nie mogę oderwać!
    Świetna robota, wyglądasz ślicznie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zasługa dziewczyn:) ja równiez jestem zadowolona, bo w takim wydaniu daaawno się nie widziałam:)

      Usuń
  10. ostatnie foto moje ulubione a jaki Ty masz fajny biust Kochana :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tajemnica tkwi w biustonoszu- triumph oraz kolorze tpu, który optycznie powiększa;) hi hi hi:)

      Usuń
  11. Przepiękna ta sesja. Też doświadczyłam namiastki tego w kampanii wyborczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie wyglądasz, jak modelka :) i ubranie i makijaz i oświetlenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne te foty, wyglądasz zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie;szkoda tylko że tak mało jest zdjęć z Tobą ;-(;ale jak blog całokształtowo- genialnie ;-)).

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)