Moja lista blogów

środa, 31 grudnia 2014

Roczny bilans

Za parę godzin włożę małą czarną oraz szpilki. Wymaluję usta czerwoną szminką, ogarnę włosy i z mężem u boku, w iście imprezowym stylu przywitamy nowy rok.
To nasze pierwsze wyjście na sylwka chyba od 5 lat!:) Idziemy z moim bratem i Jego narzeczoną do klubu.
Mam nadzieję, że się tam odnajdziemy,bo ostatnio w takim miejscu byliśmy jeszcze za czasów studenckich. A trochę czasu jednak minęło;) Ale co tam, z dobrym towarzystwem i pozytywnym nastawieniem świat stoi otworem!!!:)

A skoro koniec roku, to dużo planów i postanowień. Ale nie u mnie.
Drugi raz już wchodzę w nowy rok bez żadnych postanowień, bez planów na to co zrobię i jaka będę.
Bez zbędnego bagażu emocjonalnego i tuzina postanowień.
Po prostu wolna od zbędnych postanowień, których i tak pewnie bym nie dotrzymała;)

Skoro koniec roku, to może małe podsumowanie? Takie szybkie, w kilku zdaniach:):

W tym roku powitaliśmy w naszej rodzinie Olusia. Staliśmy się standardową rodziną 2+2 (zgodnie z założonym życiowym planem rodzinnym;) To chyba najpiękniejszy moment mijającego 2014.
To był dla nas rok wielkich zmian: zawodowych, rodzinnych, rodzicielskich.
Jeden z moich braci ożenił się w tym roku, drugi się zaręczył, a trzeci zdał maturę i dostał się na studia. Jestem z nich bardzo dumna!:)
Jak przewidywałam, również w tym roku nie udało nam się wyjechać na wakacje, ale za to udało sie zakupić kilka rzeczy potrzebnych w domu.
Rozpoczęłam również bieganie i przygotowania do maratonu:)

Tak więc nie wiem i nie planuję nowego roku. Jedynie mam nadzieję, że będzie mijał nam w zdrowiu i miłości, szacunku i codziennym uśmiechu, nawet kiedy będzie źle.

Wam kochani natomiast życzę spełnienia choćby jednej z zaplanowanych rzeczy:)
źródło: sieć






8 komentarzy:

  1. Bawcie się dobrze! Wszystkiego dobrego dla Was

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę wam szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałej zabawy Wam życzę, a w 2015 tego o czym sama napisałaś: zdrowia, miłości, szacunku i jeszcze dorzucam odwagę. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego nowego roku!!! U mnie również bez postanowień:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Impreza zapowiada się ciekawie :)
    Udanej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja Tobie życzę, by kolejny rok również był wyjątkowy.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)