Moja lista blogów

niedziela, 25 stycznia 2015

Gorączka sobotniej nocy

Ponieważ jeszcze kilka dni dzieli mnie od trzydziestych urodzin, postanowiłam, że ten weekend będę się tym faktem cieszyć w gronie najbliższych przyjaciół i rodziny:)
Był tort, była muzyka, były światła, stroboskopy, przebierańce i wspaniali ludzie!
Klimat lat 80-tych disco był myślą przewodnią domóweczki i nikt nie zawiódł! Przebrania genialne:)
Ach, jak miło jest mieć urodziny:)!
 Jak miło jest dostawać prezenty;)!
Najmilej jest cieszyć się wspólnie z bliskimi:)

Takie przebierańce to genialna sprawa. Już powoli obmyślam sylwester;) może w stylu havana night?:)

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ja też, a zwlaszcza muzycznie:) Dla mnie to klasyka, którą dzisiaj ciężko przebić:)

      Usuń
  2. Super:) pozdrawiam i najlepsze życzenia ślę!!!buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna sprawa - urodziny tematyczne....w ogóle domówki to rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zabawa takie przebieranie ,brawo !
    ja robię co roku,zawsze w grudniu ,w tym roku już 3 wydanie,przed świętami,takie babskie spotkania :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)