Moja lista blogów

sobota, 17 stycznia 2015

Książę z bajki

Jako mała dziewczynka przez jakiś czas bardzo chciałam być księżniczką. Chciałam przystojnego, wysokiego, dobrze zbudowanego, czułego, prawego i troskliwego księcia.
Takiego, który zakochałby się od pierwszego wejrzenia i żylibyśmy długo i szczęśliwie.
I jako dziecko znalazłam takiego.
Odkąd pamiętam zakochana byłam zawsze w księciu Filipie z Disneyowskiej "Śpiącej Królewny"...
źródło: internet

....i do dziś dnia mi nie przeszło;) I mimo, że mam już na karku za chwil kilka trzydziestkę, to tak samo zawsze reaguję na jego widok:)
Dziś nasze drogi znowu się spotkały, gdyż w formie prezentu kupiliśmy córce znajomych właśnie tą bajkę.
I kiedy wertując strony znów ujrzałam moją dziecięca miłość, serce zabiło mocniej;)

Tak więc jak to mówią: "stara miłość nie rdzewieje" ;) i fajnie czasem odkryć w sobie dziecko:)

Ciekawa jestem, czy tylko ja byłam takim kochliwym dzieckiem, czy może Wy również macie swoje dziecięce miłości?:)

Miłego weekendu.
 źródło: internet
źródło: internet

9 komentarzy:

  1. Ja mam taką, ale to mnie tak dołuje, że nie chce nawet o tym myśleć. Wystarczy, że co noc mi się śni :(

    OdpowiedzUsuń
  2. moja ulubiona to Pękna i Bestia :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez bardzo lubię ta bajkę. Bardziej za fabułę i przesłanie. A Bella to moja ulubiona bohaterka Disneya:) Mądra inteligentna i brunetka:)

      Usuń
  3. W pewnym sensie moje marzenia spelnily się. Byłam zafascynowana Bliskim Wschodem stylem Jasminy no i...mam swojego Alladyna.:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam takie miłości jako dziecko i jak to dziecko jednego dnia kochałam a drugiego już nie :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie nic z tego ;-) jedyna pocahontas mi się tli w pamięci a tak to oglądałam Świętego i Bonda!! to jest dopiero moja miłość ;-)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)