Moja lista blogów

wtorek, 20 stycznia 2015

powroty, powroty

Dzisiejszego dnia odpoczywałam poza domem. W pracy:) Tak w pracy.
Już wiem, że matki nie odpoczywają na kanarach w skąpanym słońcem kurorcie, ale w miejscach gdzie jest odrobina ciszy, spokoju oraz grona ludzi dorosłych;)

Dzisiaj chłopcy urzędowali w domu w towarzystwie i pod opieką tatusia. Ja w tym tygodniu chwilowo wróciłam do pracy. Praca u siebie to czysta przyjemność i mimo, że sporo spraw, zaległości, to też wiele uśmiechniętych i życzliwych twarzy oraz powrót do normalności życiowej.

Lubie swoja pracę. Dziś miałam jej sporo, ale lubię to. Pozwala mi to oderwać myśli, rozbudza lekko uśpione pragnienia i cele. Pozwala spojrzeć na siebie i życie z innej perspektywy- kobiety, nie matki.

I mnie ten stan jest czasem bardzo potrzebny, aby rozwojowo nie wrócić do przedszkola;)

Tak więc chłopaki przeżyli- wszyscy:)
Ja z ogromną chęcią wyfrunęłam z domu i nawet pobudka o 5:10 nie wywołała u mnie złości, że jeszcze nie chce wstać. Wręcz przeciwnie! Na autobus leciałam jak na skrzydłach;)

Wracając z pracy zahaczyłam o fryzjera i podcięłam już przydługą grzywkę. Tak po prostu!
 Bez kombinowania z kim zostawić dzieciaki, aby wyjść na minut 3:)
Kocham chodzić! Kocham ludzi! Kocham spóźnić się na tramwaj i chwile marznąć na przystanku:)!!

Jutro wraca moja słodka codzienność, ale na kolejne dwa dni przyjeżdża teściowa i zajmie się chłopcami, abym ja mogła dokończyć to co w pracy dziś zaczęłam:)o kopa do

Rano mam plan pobiegać, zanim mąż do pracy pojedzie. Bieganie sprawia mi sporo relaksu i przyjemności. Daje porządnego kopa energetycznego na cały dzień. Polecam!!

źródło: internet


3 komentarze:

  1. Chciałabym się czuć tak dobrze w pracy jak Ty, poki co okaże się 28 stycznia, ale boję się .. ;)
    Ostatnio nie mam czasu na nic, nawet motywacji na pisanie bloga rodzinnego ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. brawoo:))) ooo jak ja tęsknię za pracą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze na powrót do pracy muszę poczekać

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)