Moja lista blogów

sobota, 3 stycznia 2015

to mi się spodobało

Tego potrzebowałam. Takiego babskiego spotkania z przyjaciółką. Taką od serca. Z tą,z którą konie kraść można i różańce odmawiać;) Spotkania rzadsze, ale jakże potrzebne i wyczekane:)
Pyszna kawa, dobre lody i pogaduchy- oczywiście głównie o dzieciach, ale co tam. Obecnie jest to nasz etap życia, który mocno przeżywamy:) Więc naturalnym jest to tematem debat;)

Miłosz teraz krok w krok chodzi za mężem i tak samo chce naprawiać, majstrować itp. Mąż ma wolne, więc próbuje nadal ogarnąć to, co jeszcze do ogarnięcia po budowie zostało. Miłosz wszystko chce widzieć i robić z tatą. Fajnie jest na taką relację popatrzeć:)

Wczoraj wieczorem natomiast Mąż pojechał do kolegi na partyjkę playstation, a ja miałam przy okazji wolny wieczór. Chłopcy spali, więc była cisza, spokój i ciepła herbata zielona:)

Buszując po internecie znalazłam dwa wywiady na stronie: ona ona ona ,które przykuły moją uwagę.
To fajny portal ( w moim odczuciu oczywiście) i zawsze znajdę tu coś, co akurat mnie zainteresuje.

Wczoraj spodobały mi się wywiady z dwiema wspaniałymi kobietami, które bardzo lubię i cenię.

Jedna to dziennikarka podróżniczka, którą uwielbiam za bycie sobą i za pasję.

Druga, to dama: aktorka, którą pokochałam wraz z rolą Judyty.

Obie piękne, inteligentne, ciekawe.

Chciałam się z wami podzielić tymi wywiadami. Nie są długie ale Polecam:)

Pierwszy: moja-recepta-na-szczescie

Drugi: nie-nalezy-niczego-odkladac

 
źródło: internet

Jutro kolejne wyjście i spotkanie ze znajomymi, lecz tym razem całym kompletem:)
Życzę Wam miłego wieczoru i udanej niedzieli:)

7 komentarzy:

  1. Więcej takich chwil dla siebie ci życzę...i zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie obie Panie, a szczególnie Martynę.
    Fajnie, że udaje Ci się gdzieś wyjść ze znajomymi, chyba się dobrze ten rok dla Ciebie zaczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyjścia babskie są nam kobietkom bardzo potrzebne ;)
    No i ten lubię taki czas dla siebie, kiedy wieczorem jestem sama , a dzieci śpią ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie spotkać się z przyjaciółką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam te dwie Panie!!!!! chętnie zatopię się czytając wywiady!!! lubię wywiady :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dopiero w lutym wybywam na babskie spotkanie ale cieszę się z tego jak dziecko :D Zapraszam na Naszego nowego bloga http://pod20-tka.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię czytać wywiady, więc z checią skorzystam z Twoich linków:) a babskie spotkania sama uwielbiam i pielęgnuję, bo o przyjaciółki trzeba dbać! :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)