Moja lista blogów

środa, 4 lutego 2015

babskie spotkania

Nie wiem dlaczego tak jest, ale zawsze ilekroć idę na spotkanie kawowo- ciastkowe z dziewczynami, jest tak, że czas biegnie szybciej niż przy dzieciach?!
Było cudownie. Z reszta zawsze jest. Powoli te nasze wyjścia do tej samej kafejki staja się naszym małym matkowym rytuałem:)
Poniekąd było to spotkanie częściowo urodzinowe i dostałam przepiękny prezent od dziewczyn!:)
 Książka (jak skończę czeską autorkę, to się za nią zabieram),świeczuszki zapachowe oraz pudełko na biżuterię i oczywiście przepiękne życzenia, z genialna kartką;)
Długo się przyglądałam tej kartce i zastanawiałam się, skąd One tak dobrze wiedzą, że ja kocham chiński makaron!;) Dzięki dziewczyny jeszcze raz:*

Takie wyjścia i rozmowy w miłym kobiecym gronie, to przyjemny relaks:)
A w następny czwartek idziemy na spektakl: "KLaps", bo my wszystkie jesteśmy "mamuśki Grey'a";)

12 komentarzy:

  1. Kobiety są niesamowite. Żyję 35 lat i wciąż dostarczają mi niesamowitych przeżyć. Jednak nie zawsze jest różowo, wile przyjaźni zanika na poczet innych bardziej barwnych i tych bardziej na bieżąco. Wiele kobiet również mnie powaliło na ziemię, po to by inna mogła doczepić mi skrzydła...to właśnie te są prawdziwymi przyjaciółkami. Byłam na Klapsie i gorąco polecam!! uśmiałam się na tym bardzo:)buziaki Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam babskie spotkania, ale niestety czas na nich zapierdziela jak szalony, a chciałoby się jeszcze tyle omówić... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja się cieszę bardzo, że spotykamy się coraz częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana to ja spóźnione ale najszczersze życzenia przesyłam !!!!!!!!! Piękny wiek ale Ty to wiesz :)))) kartka jest boska :))) a prezenty wspaniałe, bardzo kobiece....:)))) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. No jak to skąd wiedziałyśmy... kobieca intuicja :D A te nasze spotkania, to chyba odbywają się w jakiejś innej czasoprzestrzeni, bo zdecydowanie za szybko się kończą :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana masz mój komentarz ????:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mam kochana i bardzo dziekuje za pamiec:)

      Usuń
  7. fakt! takie spotkanka są cudowne :D
    a my Kochana idziemy na Greya do kina w walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale bym poszła..a tu nie ma jak póki co... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka świetna :) Spotkania zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie babskie spotkania!

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)