Moja lista blogów

czwartek, 26 lutego 2015

wspomnienie

Dwa dni temu po raz pierwszy puściłam Miłoszowi płytę z naszego wesela. No mnie też mimo chodem wciągnęło. Dawno jej nie widziałam...
Kiedy decydowaliśmy się na kamerzystę, to był dla nas tylko lekki "mus", bo uznaliśmy, że filmu się przecież nie ogląda. Postawiliśmy na zdjęcia. Wzięliśmy najtańszego kamerzystę i było ok.
 Jednak teraz troszkę żałuję, bo nam może nie był potrzebny, ale kiedy widzę jak moje dziecko przeżywa ten dzień, jak było, gości itp.

Do tej pory myślałam, że małe dziecko nie wiele rozumie z tego, co się na filmie dzieje. O jak ja się myliłam!! Mój syn podczas oglądania wzruszył się!! I to tylko w jednym momencie: kiedy składaliśmy sobie przysięgę!
Zaskoczyło mnie Jego zachowanie, jego przezywanie emocji po raz kolejny!

Potem były już tylko pytania kto to?, a gdzie wujek...? a gdzie babcia...? itd.

Kiedy wieczorem obaj z Olkiem już spali, naszły mnie wspomnienia naszego ślubu. Te pięć lat sama nie wiem, kiedy nam przeleciało. Jak wiele się po drodze zdarzyło...

Zdałam sobie sprawę jak ważne i cenne są wspomnienia....I mimo, że zawsze wiedziałam, że ich siła jest ogromna, a posiadanie bezcenne. Odkryłam to na nowo, dzięki słabej płycie z naszego wesela, wyjętej z biblioteczkowej półki:)
źródło: internet

8 komentarzy:

  1. a mnie córa po raz kolejny prosi o wyciągnięcie albumu ze zdjęciami ślubnymi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fajny pomysł. dla moich chlopaków to nic fajnego, nie ma nic do czytania...same obrazki;)

      Usuń
  2. Ja też miałam kamerzystę na weselu i nie żałuję, bo film oglądam często i bardzo to lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my postawilismy na zdjęcia i jestesmy z nich mega zadowoleni, ale jak widać i video też się przydało i teraz żzałuję, że takie kiepskie:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. ja zaczynam je dostrzegać dopiero...

      Usuń
  4. A ja ostatnio właśnie myślałam aby obejrzeć nasze wesele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam. ja przy okazji ubawiłam sie niesamowicie i zdałam sobie sprawę, że niestety czas cholernie szybkol leci.

      Usuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)