Moja lista blogów

poniedziałek, 30 marca 2015

AKCJA jakich mało!!!!!!

Czy wiesz jak smakuje kotlet schabowy???
Proste, wręcz banalne pytanie.....Ale jest ktoś, kto tego smaku nie zna....Ktoś mały, kto ma właśnie takie marzenie.

Dlatego gorąco i najpiękniej jak potrafię, proszę przyłączcie się do akcji "daj piątka" organizowanego przez szminkę w kurniku.

Pomoc dla małej Zuzi: wszystkie info tu: http://www.lipstick-at-home.eu/2015/03/akcja-taka-daj-piataka.html

Proszę, jeśli 5 zł jest w zasięgu waszego portfela i waszych możliwości finansowych wesprzyjcie małą Zuzię..

7 komentarzy:

  1. Jeśli się zmobilizujemy, to pomożemy małej, wierzę w to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez wierzę, że sie uda...wierzę w ludzi....

      Usuń
  2. Dołączyliśmy do akcji. Aż nie wiem co napisać. Myślałam wczoraj o jakimś wspólnym planie blogerek, może by tak nagłaśniać sprawę przez jakiś czas? Sama nie wiem...bardzo mnie poruszyła ta Zuzia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie również. już wiekszość znajomych na fb obpisałam...myślałm dziś o Niej cały dzień...też myślę o tym.... to dobry pomysł Aniu...

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. uzbieramy...niebiosa proszę by sie udało, bo wielkość tej kwoty mnie przytłacza, ale damy radę, musimy!!!

      Usuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)