Moja lista blogów

niedziela, 1 marca 2015

Być kobietą glamour ?

Po raz pierwszy na blogu postanowiłam coś wam polecić. Z góry zaznaczam, że post nie jest sponsorowany.
Chciałam Was zaprosić do zapoznania z ofertą pewnego sklepu internetowego. Młoda firma, która dopiero próbuje swoich sił na rynku.

Sklep Glamour butik link tu: KLIK :)

Sklep przyjazny chyba każdej kobiecie:) Bardzo bogata oferta, piękne klasyczne kobiece torebki. A wszystko w przyjaznych dla portfela cenach.
Jakość materiału zaskoczyła mnie niebywale.

Nie jestem specem od mody, ale w tych strojach można poczuć się naprawdę kobieco, bo mają ofertę i dostosowaną zarówno do szpilek, jak i baletek:)
Odzież zarówno w rozmiarach S/M oraz L/XL.

Poniżej kilka zdjęć stylizacji z oferty, jaką proponują młodzi właściciele:)











Wszystkie zamieszczone w tym poście zdjęcia są własnością firmy Glamour butik.

Zapraszam i polecam z czystym sumieniem:)




9 komentarzy:

  1. z przyjemnością obejrzę więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam, bo widziałam, że dziś wrzucili całkiem nowe fajne rzeczy:)

      Usuń
  2. Wszystko mi sie tutaj podoba!
    Zajrze ;))
    A mi film Greya tez sie podobał, tak jak piszesz piekna muzyka i laładne obrazy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. ty odpoczywaj, bo za chwilę sama nie bedziesz wiedziaław co rece włozyc;)

      Usuń
  4. nie wszystkie stylizacje mi się podobają ale jest kilka perełek dla których zajrzę do nich z przyjemnością!

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)