Moja lista blogów

piątek, 6 marca 2015

samodzielnie

Pogoda prawdziwie marcowa. W ciągu dnia, mamy przegląd całego roku: od wiatrów, deszczu i śniegi do pięknego słońca z mrozem:)

Wczoraj byłam z chłopcami w przedszkolu na dniach otwartych. To było pierwsze zetknięcie Milosza z przedszkolem i jestem niesamowicie ogromnie zaskoczona Jego postawą. Miłosz wpadł do grupy z dziećmi jak śliwka w kompot! Nawet nie patrzył czy jestem, tylko od razu do dzieci!! I tak poznawał przedszkole, do którego od września mam nadzieję, będzie nam dane chodzić.
Mnie samej również się podobało. A opinie, które mamy od wielu znajomych o tej placówce są zawsze bardzo dobre.

Wcześniej wybraliśmy się na huśtawki. Pierwszym obowiązkowym miejscem zawsze sa one. Potem dopiero piaskownica itd.
 

Miłosz sam zaczął się wczoraj huśtać na huśtawce bez oparcia.  Serce o mało mi nie wyskoczyło, jak to widziałam. No ale od rana mnie zaskakiwał. Najpierw sam poszedł umyć zęby (dosunął sobie podest, wziął szczoteczkę, nałożył pastę, namoczył i umył). Potem sam obrał buty i czapkę, a kurtkę tylko z lekką pomocą mamy?! I nie wiem, co tak na niego podziałało, może ta świadomość, że idzie do przedszkola? No nie wiem...ale podoba mi sie to:)

Potem wygłupiali się jeszcze z Olkiem na konikach bujanych.
Olo robi się już też coraz bardziej samodzielny, starszy. Zjada już owoce w kawałkach, nie blendowane. Sam wsuwa butlę i picie. Do tego zrobił kilka swoich pierwszych samodzielnych kroków bez trzymanki:)!!!!
I gdyby nie te ich wrzaski i bunty i płacze w ciągu dnia, to wtedy śmiało mogłabym rzec, że jestem na URLOPIE;)

Wczoraj robiliśmy na kolację bułeczki owsiane z przepisu z opakowania po mące:) Nosz cud- miód:)

 Tu podaje przepis. Ja zamiast pszennej pomieszałam żytnią z owsiana do brakującej ilości.

Chłopcy właśnie wstali, więc na tym dziśkoniec:) Miłego weekendu:)

5 komentarzy:

  1. o proszę ale Ci dzieciaczki rosną Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłosz to duży i mądry chłopiec:). Na pewno polubi przedszkole, tym bardziej, że pierwsze starcie było tak pomyślne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmm się głodna zrobiłam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Buły wyglądają super!
    A w przedszkolu Miłosz sobie poradzi - zobaczysz!

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)