Moja lista blogów

poniedziałek, 23 marca 2015

taki początek

Tak jak myślałam i jak wyszło w zeszłym roku chłopcy maja zapalenie oskrzeli. Obaj! Znowu majątek w aptece zostawiliśmy, znowu oddział inhalacyjno- chyrlający mamy w domu.
A za oknem dziś takie słońce!:( Dobrze, że komunikacją jeździmy do lekarza, bo udało nam się dziś nieco tego słonka doświadczyć:) (Tu autobusowe chłopaki):


 



Ja mam tylko nadzieje, że przez ta ich chorobę to sama nie oszaleję. Puki co trzymam się i to chyba tylko dzięki bieganiu. To moje 15 minut tylko ze sobą. Lubie to, chociaż dystans maratonu, to chyba nie dla mnie. Ja zawsze krótkodystansowcem byłam. Ale biegam dla przyjemności i zdrowia psychicznego, bo bycie matką to nie taka prosta sprawa:)

Coraz bardziej przekonujemy się z mężem, że kurs angielskiego dla Miłosza to był strzał w 10!!!:) Na razie byliśmy na dwóch lekcjach, a ja już słyszę w domu:

Miłosz bawi się autkami. Nagle mówi:
-no wsiadaj...wsiadaj...no dalej...wsiadaj come on:)!!!

Później podczas innej zabawy:
- ok, lecimy bye bye:)

Miłosz do mnie podczas jedzenia zupy:
-Miłoszku zjedz jeszcze, tu zostało troszkę makaronu.
-Nie mamo thank you:)

Zaskakuje mnie jak szybko chłonie wiedzę i jak to wszystko potrafi wykorzystać w życiu:) Dumna jestem:) Fajnie, że sprawia Mu to frajdę, mimo, że nie przepada za dziećmi, chętnie bawi się z innymi małymi kursantami:)

Tak więc mam przed sobą dość nie łatwy tydzień, ale taka już dola matki;)
Miłego tygodnia.






3 komentarze:

  1. i właśnie to mnie przerażało zawsze jak byliśmy jeszcze z brzdącem w PL. Żeby tylko nie chorował, bo nie wiadomo ile znowu zostawi się w aptece. To smutne wręcz. Ale na szczęście choroba to chwilowy stan i przechodzi. Siły i zdrowia psychicznego życze ;)
    Pozdrawiam http://matkapolkawniemczech.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej zapalenie oskrzeli :/ trzymajcie się dzielnie !!

    OdpowiedzUsuń
  3. My juz swoje przeszliśmy ....to był koszmar ! Zdrówka !!!! Angielski dla dzieci to super sprawa !!!!

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)