Moja lista blogów

sobota, 21 marca 2015

wiosna

Kolejna wiosna, tym razem to druga nasza w tym składzie: 2+2:)
Było słonko, piękna pogoda, nawet dobre samopoczucie, mimo, że w nocy migrena zbierała żniwo.
Jak zwykle o tej porze roku Milosz ma zapalenie oskrzeli, a Olek ślepo za bratem podąża w tej chorobie...

Ale jest wiosna, ciepło i to trzyma mnie jeszcze na nogach i siłach :) No jeszcze bieganie i ćwiczenia w ciągu dnia, podczas zabaw z chłopakami (bo inaczej by,m chyba zbzikowała). Choć nie wiele mi brakuje do tego zbzikowania:(

Z dzisiejszego dnia czerpałam siłę, spokój- do póki chłopcy za fraki się nie łapali, ale był ;)
Oby jutrzejszy był równie przyjemny i słoneczny....
Miłego weekendu:)

4 komentarze:

  1. Miłej Niedzieli :)))

    cóż to za zielona miksturka w szklaneczce?

    u mnie tez szaleństwa i niestety bijatyki Denisek kontra Lili.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szpinak, pomarańcza i kiwi- pyszności;)

      Usuń
  2. niech już ta wiosna zagości na dobre.. :D czekam i czekam.. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. buziaki dla Was na cały tydzień i dużo dużo zdrówka! :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)