Moja lista blogów

piątek, 17 kwietnia 2015

niecierpliwa jestem, a jak

Dziś świętujemy z mężem piątą rocznicę ślubu:) Rano były wzajemne życzenia i buziak:) Razem to już w sumie 8,5 roku wspólnego życia. Kawał czasu...

Z niecierpliwością czekamy na dwunasta popołudni, no ja chyba bardziej niecierpliwie na wyniki przyjęć do przedszkola. Mam nadzieję, że przyjmą nam Miłoszka tam, gdzie złożyliśmy papiery.
W sumie wybraliśmy cztery przedszkola, więc oby do jednego z nich się dostał. Jeszcze półtorej godziny i będzie wszystko jasne. Ha ha ha, a myślałam, że nie będę tego tak przeżywać;)

Jutro mąż ma urodziny i z tej okazji przygotowałam dla Niego mała niespodziankę. Mam nadzieję, że się uda i spędzimy miły wieczór:)

Wczoraj przy okazji zakupów na bazarku, kupiliśmy kilka bratków, stokrotek i niezapominajek. Wszystkie pięknie zdobią już nasze parapety:) Miłosz sam układał kompozycje do ułożenia w donicy. To mój mały syn artysta. Mimo, że najbardziej lubię stokrotki, to jednak widok niezapominajek z okna kuchennego najbardziej przypadł mi do gustu:)

Rano natomiast Oluś pomagał mi odkurzać. Robi to w iście cudownym i dokładnym dla siebie sposobem:) Oby tak tym moim synom pozostało i z wiekiem również tak garnęli się do pomocy mamie w domu;)

Miłego weekendu kochani :)

15 komentarzy:

  1. Wielu wspaniałych chwil które bedą Waszymi niezapominajkami ;)))) kochajcie sie z całych sił !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Daj znać jak z przedszkolem !

    OdpowiedzUsuń
  3. przyjemnego rocznicowo-urodzinowego weekendu!
    i trzymam kciuki za przedszkole daj znać jak Wam poszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzuekuje i informuje z duma, ze sie udali:)

      Usuń
  4. Udanego weekendu i wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy

    OdpowiedzUsuń
  5. o widzisz, my w poniedziałek mieliśmy drugą rocznicę:) ale dopiero dzisiaj będziemy świetować, bo zęby małego nam nie dały przez cały tydzień:) Wszystkiego najlepszego dla Was!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzuekuje i wam rownuez spoznione, ale szczere zyczenia milosci i wzajemnego poszanowania:)

      Usuń
  6. Wszystkiego najlepszego! Pamiętam te emocje hehe :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez!!!! A pomyslec, ze to bylo tak niedawno, a jedna dawno;)

      Usuń
  7. A my w niedzielę świętujemy 7 rocznicę ślubu.
    A jakie masz plany na rocznicę? Może coś ściągnę od ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Każda pomoc jest nieoceniona.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)