Moja lista blogów

czwartek, 9 kwietnia 2015

no jest!:)

Nikt nie przekłamał, wiosna nastała u nas w pięknie słoneczny sposób:) Podobno ten trend ma się utrzymać do lata- zobaczymy;)
Jest piękna pogoda, słońce świecące, ludzie uśmiechnięci, dzieci zachwycone i ja znowu z migreną....
Nie dajemy się. Rano w drodze do pracy mąż podwiózł nas na bazarek, więc uzupełniliśmy lodówkę po świętach, ale na wiosenno. Kupiliśmy szczypiorek i rzodkiewkę i już oczami wyobraźni widzę jutrzejszy serek biały z dodatkami na śniadanie:)

Potem wycieczka autobusem do domu i na szybkości robiony rosół, bo przecież szkoda takiej pogody na siedzenie w domu!
Okna w domu wyotwierane, słońce leje blaskiem do kuchni i nawet migrena nie przeszkodzi mi w tym dniu się nim cieszyć!


Więc my idziemy sie cieszyc wiosna dalej...miłego dnia:)

4 komentarze:

  1. Zazdroszczę słońca :) Ja siedzę w pracy a wybrałabym się na spacer :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie, mam nadzieję, że niebawem spacer zaliczysz;)

      Usuń
  2. i u nas pięknie!!!! cudownie aż chce się myć okna ;P

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)