Moja lista blogów

wtorek, 26 maja 2015

czy widział ktoś słońce?

Nie wiem jak długo dam jeszcze radę funkcjonować normalnie bez promieni słonecznych?:( W krakowie leje, jest paskudnie zimno i szaro!!! Jak wczoraj widziałam wasze zdjęcia ze słoneczkiem, to aż mi łzy do oczu podeszły. Jeszcze do tego wszystkiego wszyscy jesteśmy zasmarkani (tzn. mąż się trzyma, ale On cały dzień w pracy, więc ocalał). I jak na złość nigdzie nie mogę ostatnio kupić imbiru, co by zrobić sobie herbatkę, która mnie na nogi postawi! Leki te wszystkie apteczne specyfiki na "przeziębienie" o d... rozbić. Po herbacie z imbirem to mnie od razu na nogi stawia!

Więc siedzimy w domu. Staramy się nie zwariować. Miłosz codziennie pyta po 50-ąt razy, czy idziemy na pole. Olek nie pyta, tylko od razu zakłada buty, jak tylko znajdzie się w wiatrołapie:(
Tak więc układamy puzzle, rysujemy, układamy klocki, budujemy tory, mosty, drogi. Jeździmy hulajnogą po domu, taczkami i kółkiem. Wszystko byleby nie oszaleć:)




Wczoraj wieczorem dostałam piękne róże od moich synków na dzień matki, bo dziś mąż długo w pracy zostanie. W tym roku nie zapomniał! To mój czwarty dzień matki, drugi podwójny i pierwszy raz od tego czasu mąż nie zapomniał;)

Miłosz z Olkiem ostatnio szaleją przy tej piosence:) strasznie fajna
W sobotę idziemy na wesele do mojego brata, więc mam nadzieję, że te katary to nam choć trochę puszczą.

7 komentarzy:

  1. zdrówka dla Was i świetnej zabawy na weselu! :D
    fakt w Krakowie mamy szaro ale ja z kolei odżyłam tzn. mój katar sienny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie, dla ciebie postaram sie jeszcze wytrzymać:)

      Usuń
  2. My też staramy się nie zwariować; łapiemy każdą chwilę gdy na dworze jest względnie sucho i ciepło, ale one trwają tylko króciutko... Reszta czasu NIESTETY w domu. Żądamy słońca! Tu i teraz :) Tulimy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pod tym żądaniem podbijam się obiema rękami!!!:) pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  3. Niestety pada i pada, dziś chyba od rana.. Ale ponoć od jutra czy najpóźniej czwartku ma być już ładna pogoda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety jutro ma być 13C?!?!?!? To normalnie jakies żarty z tą pogodą:(:(:( potrzeba mi słonca- moim dzieciom też...i praniu;)

      Usuń
  4. Ta piosenka to i nasz hit. Choć chyba bardziej Gruszka, albo Mucha w Mucholocie :) A w Krakowie wreszcie słonko!!!

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)