Moja lista blogów

sobota, 23 maja 2015

trzecie urodziny Miłosza

21 maja Miłosz skończył trzy latka. Strzeliło, jak z bicza, a wie to każdy, kto ma dzieci. Czas za szybko przemija przy dzieciach;)
Przez te trzy cudowne lata doświadczyłam nie tylko pięknej i radosnej miłości rodzicielskiej, ale też wiele pokory i wytrwałości. Nie zawsze było łatwo i przyjemnie, ale to najpiękneijsze trzy lata, jakie dostałam od losu.

Mam w pamięci ciągle żywy jeszcze obraz mojego porodu, naszego powrotu do domu i Jego rozwoju do pierwszego roczku, a tu już mam prawdziwego kawalera!!! Z własnym zdaniem, upodobaniami i własnym spojrzeniem na świat:)
Dumna jestem niesamowicie z tego jak stara się być dobrym starszym bratem, choć od czasu do czasu to droga przez mękę;) ale się stara- doceniam:)
Cieszę się, że ciągle pyta- czasem trajkocze bardziej niż "ruskie radio", ale odbieram to jako ciekawość świata- w tym się go nie przegada;)
Kocham, kiedy przytula i mówi "mamo, mamusiu", kiedy jest niezaradny i potrzebuje pomocy. Kocham, kiedy stara się coś sam osiągnąć, ale jeszcze Mu nie wychodzi.!:)

Chcieliśmy w tym roku zorganizować Miłoszowi urodziny tylko z dziećmi. I jak zwykle dzień przed plany pokrzyżowało nam przeziębienie: nie wyszło w tym roku, spróbujemy za rok:)
Jutro będzie wersja rodzinna, czyli babcie, dziadki i ciocie i wujki.

Na urodziny mój mały chłopczyk zażyczył sobie muffinki czekoladowe:) zrobiliśmy. Ależ się cieszył. Zajadał je z ciepłym mlekiem- nie mam pojęcia, gdzie to widział:):)

Od września mój trzylatek będzie już przedszkolakiem, więc teraz puki mogę łapię to wszystko, co dotyczy obu moich synów, bo czas gna, wiele zmienia....

Dla Ciebie Perełko moja, jeszcze raz dużo zdrowia i łask bożych, aby dane nam było jak najdłużej cieszyć się sobą wzajemnie:*




13 komentarzy:

  1. Moni, Moni! Jak ja tu dawno nic nie pisałam! Wybacz. Dla Miłosza uścisków moc od naszej czwórki :) :* PS. Na obecnym zdjęciu profilowym wyglądasz przepięknie! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez dawno nie bylam, nie zawsze mam czas napisac, wiec postow mnirj,ale takie zycie. Asienko, bsrdzo dziekuje za zyczenia dla Miloszka:* ps. Bardzo dziekuje:):):)

      Usuń
  2. I choć coraz mniej mnie w świecie blogowym, ale to tylko wina mojego ograniczonego czasu, nad czym ubolewam;(( to takiej okazji nie mogę przegapić, żeby złożyć życzenia!
    Miłoszku, bądź zawsze zdrowy i szczęśliwy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak ja cie rozumiem:)!!! Czas obevnie to luksus. Dziekuje serdecznie za zyczenia dla Miloszka:)

      Usuń
  3. Wzruszyły mnie Twoje życzenia !!!! KOCHANA stonka w zdrowiu i szczęściu !!!! Niech duży rośnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak czas szybko leci. Ada skończyła 4 lata 13 maja ... kiedy to przeleciało. Może dlatego bardziej celebruje chwile z Olkiem ... Wszystkiego najlepszego dla Miłoszka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sto lat sto lat! :) trzylatek to już poważna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeraża mnie jak szybko maluchy rosną. Mój dopiero się rodził a za 2 tygodnie roczek... I jak tu czas zatrzymać albo chociaż zwolnić?! A dla Waszego Skarbu wszystkiego naj naj naj!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko dobrego dla jubilata ! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego dla młodego kawalera :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym zaprosić do zapoznania się z moim blogiem. Jest on w dojść nietypowej tematyce, jednakże jest to moja historia, z którą chciałabym się podzielić. Nie robię tego, by wzbudzić jakieś współczucie, bo to nie o to chodzi. Sama daję sobie z tym wszystkim radę. Bardzo bym chciała, aby ten blog był dla innych oparciem, dla osób, które doskonale wiedzą o czym piszę, co czuję. W ten sposób będą mogli uchronić się przed popełnieniem najgorszych błędów…
    Zapraszam : http://bol-ktorego-nie-zapomnisz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)