Moja lista blogów

wtorek, 21 lipca 2015

wyprzedaż szafy

Miałam mieszane uczucia co do tej sytuacji, ale w końcu zdrowy rozsądek i tworzący się tłok w mojej garderobie, zmusiły mnie do "wietrzenia szafy".
Ponieważ sporo zgubiłam po ciąży, większa część mojej garderoby jest na mnie już sporo za duża.
Dlatego zmuszona jestem pożegnać się z kilkoma moimi ulubionymi rzeczami, no ale cóż, tak bywa;)
Wszystkie ubrania i buty są w bardzo dobrym stanie, bo nie dane mi było długo w nich chodzić.
Gdyby ktoś był zainteresowany, zapraszam na aukcję allegro: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=16126248

Kilka rzeczy, które znajdują się na aukcjach:












 Dużo więcej znajdziecie na aukcji: K L I K
Gorąco polecam:)

ps. ze względu na porę więcej na dziś na allegro nie jestem w stanie już wystawić, ale jutro dołożę resztę, więc zapraszam:)


5 komentarzy:

  1. Oj ja też mam masę ciuchów, które leżą :/ Ale nie umiem się z nimi rostać

    OdpowiedzUsuń
  2. ho ho! jakie zmiany na blogu widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam ja nie umiem rozstawaic sie z ubraniami;(wiekszosci nie nosze o butach na obcasach nie wspomne ale nie potrafie ich sprzedac moze kiedys zaloze;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mojej szafie też przydałoby się wietrzenie - muszę się w końcu zebrać w sobie.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)