Moja lista blogów

czwartek, 20 sierpnia 2015

nadchodzi powoli, powoluteńku

Jeszcze zeszły tydzień, słoneczne upały, a dziś już czuć chłodny wiatr. Nadchodzi jesień....moja ulubiona.
źródło: internet

Lubię ten czas, nostalgię, którą ze sobą niesie. Chłodne wieczory, cieplejsze ubrania i gorące herbaty z imbirem i cynamonem:)
Spadające liście, kolory drzew i ten niepowtarzalny zapach powietrza:)

Powoli wszystko spowalnia, nawet muzyka w radiu. Dziś wracając od lekarza leciał własnie "knocking on heaven's door". Uwielbiam tylko w wykonaniu Guns'n'Roses!
I chodzi za mną już cały wieczór....:)

Miałam dziś znowu ćwiczyć karate cardio z Anią Lewandowską, ale mam ochotę posprzątać kuchnię od sufitu, po podłogę, skoro mąż dziś na piłce...Chyba sobie zaparzę zielonej i wezmę do roboty, puki zapal jest. W końcu jestem jak to mój mąż powiedział "najpiękniejsza kura domowa, jaka zna;)"

7 komentarzy:

  1. Kochana moja!! Ja dziś o tym samym, chyba ciepłą jesienną myślą się przyciągnęłyśmy :* Pamiętam o Tobie sierpniowo i kibicuję sercem naszym panom M. w przededniu przedszkola :* Tulę mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba tak:) kiedyś przyjdzie dzień, że kawkę wspólnie wypijemy:) Jejku, to już tak niedługo!!! pozdrawiam i sciskam równie mocno;*

      Usuń
  2. o nie!!! tylko nie to!!! niech lato trwa wiecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spokojnie, jeszcze podobno przez dwa tygodnie mamy słonko;)

      Usuń
  3. Uwielbiam Guns'n'Roses i ich wykonanie tej piosenki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba to określenie Twojego męża :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)