Moja lista blogów

środa, 19 sierpnia 2015

gdy nie ma dzieci

Kumuluje się dziś we mnie dobra energia. W moich dzieciach również, więc pewnie ten przypływ sił to tego zasługa. Wczoraj obaj moi synowie doprowadzali siebie nawzajem do szału i furii i bijatyk. I mnie tez przy okazji, bo już po paru godzinach gadania, upominania, tłumaczenia i karania (niestety) miałam ochotę wybiec i nie wrócić;)

Dziś obaj jak do rany przyłóż!! Nie dowierzanie od samego rana.
Po południu mąż zabrał chłopców na miasto, aby pozałatwiać parę spraw. To był ich pierwszy wyjazd na miasto beze mnie! Mąż miał opory, ale zrozumiał. Nie było ich 1,5 godziny. Czy wy wiecie, co można zrobić w półtorej godziny!!!!!?????
Można: ugotować obiad na jutro, zrobić sałatkę z pora na kolację, zrobić sernik z oreo na zimno, ogarnąć mieszkanie, poskładać pranie, zjeść kolacje w ciszy i bez pośpiechu i posprzątać salon z zabawek!!!! W półtorej godziny! :)
Z chłopakami moimi co najwyżej mogę sobie odkurzyć dół domu:) Pięknie:)
Zastanawia mnie jakie będzie jutro ich zachowanie?

Jutro mamy testy alergiczne Miłosza, więc może wreszcie coś nam się wyjaśni w pewnych kwestiach.
Za  tydzień natomiast mam zaplanowaną randkę z mężem, a w ten weekend jedziemy na pokazy lotnicze. Ciekawa jestem, czy nic nam tych planów nie pokrzyżuje, bo ostatnio to robi się normą;)

4 komentarze:

  1. Ja jeszcze nie jestem mamą. Lecz wiem jak to jest,kiedy ma sie wolne nawet 1,5 godziny.Widzę,że Tobie się udało je super wykorzystać:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to magiczny czas;) moje wymarzone wakacje, to wyspać się, ale za nic nie zamienilabym tego mojego domowego przedszkola:) pozdarwiam:)

      Usuń
  2. Kochana Ty zamiast korzystać z chwili spokoju i odpoczywać, dostałaś jakichś mega obrotów :) Trzymam kciuki żeby randka wypaliła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. połączyłam przyjemne z pożytecznym- zjadłam spokojnie kolację ;)

      Usuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)