Moja lista blogów

czwartek, 24 września 2015

chorowańce

Znowu jesteśmy chorzy. Tym razem rozłożyło nas troje. Trzyma się tylko mąż (puki co). Nie było innej opcji, jak powrót do naszego tercetu przymusowo, gdyż Milosz z racji antybiotyku do przedszkola nie chodzi. Pierwsze dni nie były łatwe, bo każdego z nas chorowitków choroba nie oszczędzała. Strasznie mi żal tych moich facecików, bo noski takie pozapychane i kaszel niczym warkot silnika, a pogoda taka ładna popołudniami, że we środę afera była w domu, bo na rowerek nie chcieli puścić rodzice. 
Tak więc z niewielkimi problemami snujemy się w tym naszym tercecie całkiem spokojnie i grzecznie.
Niesamowite, jak trzy tygodnie przedszkola zmieniły podejście chlopców do siebie wzajemnie. Powoli Miłosz szanuje coraz bardziej Olka, ich zabawy są mega długie i wspólne. Ciągle się przytulają i całują mimo choroby- to jest urocze.
Dziś Miłosz powiedział Olkowi podczas zabawy, że bardzo Go lubi i fajnie, że jest!!!!:) Co prawda godzinkę później twierdził, że nie chce brata, ale to chyba taki czas, bo mówi to z lekkim przekorem:)
My więc malujemy, wydzieramy, jeździmy autami, budujemy drogi, mosty, potwory i auta z klocków. Czytamy, tańczymy, śpiewamy i się wygłupiamy, kiedy Łukasz z pracy wraca:)






Nie mam pojęcia jaki będzie przyszły tydzień. Mam nadzieję, że wrócimy do zdrowi, bo mi chłopaków żal strasznie.

6 komentarzy:

  1. Życzę zdrówka, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne chłopaczki, dużo zdrówka ! u nas też choroba...podobnie jak u was - Denisek podszedł do mnie i mówi że dziękuje że urodziłam dla niego siostrzyczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o współczuję. Dzieciaki sa takie szczere w swpich słowach. Ja osobiscie czuję sie bardzo dumna, że udało nam się takie uczucie w Nim zasiać:) pozdrawiam

      Usuń
  3. Wspaniali są. A co do tej zmiany zdania, no cóż... Jak starszaka maluch zdenerwuje to nic dziwnego. Wszak my dorośli też czasem w danej chwili myślimy o danej osobie negatywnie mimo, że bardzo ją kochamy. W przyszłości chłopcy stworzą wspaniały zespół:)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)