Moja lista blogów

piątek, 11 września 2015

jesienne inspiracje

Ponieważ wczoraj miała humor z rodzaju: "bez kija nie podchodź", a w myślach ciągle kłębi się niemoc, strach i mieszane odczucia, postanowiłam dla relaksu psychicznego napisać o tym, o czym bardzo rzadko piszę.
Tytuł posta też nie odzwierciedla do końca tego co dziś piszę, ale jakiś musiał być.
Chciałam się po prostu z wami podzielić moim lekkim uwielbieniem do Jessiki Alby albo raczej do Jej stylisty:) Uwielbiam stroje, które ta dziewczyna ma na sobie.
Uwielbiam jej styl, za tą swobodę i luz, a wszystko ze smakiem i wyważenie (przynajmniej wg mnie.). Korzystając z chwili nie musienia (tzn. musienia, ale nie dziś..) robić nic, chciałam się z Wami podzielić tymi stylizacjami, które nie dość, że mi się podobają, to chętnie widziałabym je na sobie;)





















Patrząc na tak dobrane ubrania, wydaje mi się, że naprawdę nie potrzeba ogromnych pieniędzy, aby wyglądać po prostu dobrze:)

4 komentarze:

  1. Też lubię jej styl. Choć nieważne co ubierze i tak wygląda dobrze. Jak to mówią, ładnemu we wszystkim ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Skromnie i z klasą. Większość powyższych stylizacji, chętnie bym przyjęła do mojej garderoby. Portfel Jessici też, bo mimo iż stylizacje nie wyglądają na przesadnie drogie to niestety, ale zapewne takie są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie tak, ale pomysł dobrania stroju masz za free;)

      Usuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)