Moja lista blogów

piątek, 18 września 2015

kiedy brak weny w kuchni

Ostatnio miałam brak weny do gotowania w domu. Miałam wrażenie, że ciągle jadamy to samo. Trudno jest też zrobić w naszym domu coś wyszukanego i "innego" kiedy ma sie jeszcze dwójkę małych wybrednych dzieciaczków! Mąż mój też oczywiście do takowych się zalicza. A ja potrzebuję czegoś szybkiego lub prostego w zrobieniu oraz czegoś nowego, że nowego, bo lubię "nowe" w kuchni.

Mobilizacji w zmianach domowych zwyczajów dostałam, dopiero kiedy Milosz poszedł do przedszkola i poczytałam sobie Jego menu. Od razu powiedziałam mężowi, że zapisuje się do nich na obiady;) Podoba mi się to urozmaicenie!!! Zaczynałam od śniadań i kolacji. Podziałało:)
Ostatnio będąc na bazarku na zakupach, nakupiłam tyle cudownych sezonowych warzyw, że Olek miał wielką frajdę z wykładania tych kolorowości:) I wróciłam na chwilkę do miejsca, gdzie wszystko jest pyszne i nie zawsze drogie, a smaczne i ciekawe:) Już kiedys pisałam Wam o blogu: KWESTIA SMAKU To cudowne, bajeczne miejsce, gdzie Jego autorka pokazuje, jak smacznie i niedrogo przygotować bardzo ciekawe propozycje dań, deserów, wypieków!!!:)
Kocham to miejsce, a od kilku dni jestem jego zagorzałym domownikiem;)
Więc robię obiady i podwieczorki lub podwieczorko- kolację z przepisów tam zamieszczonych. Czasem modyfikuję, ale tylko produkty i przyprawy, reszty nie śmiem!!
 Jeśli szukacie ciekawych pomysłów do gotowania to polecam z czystym sercem!:)
To już robiłam:






Muffiny i ciasto jogurtowe, bułeczki cynamonowe było na podwieczorek, makaron na obiado- kolację, kurczak z ananasem i burgery (zamiast łososia dałam pierś z indyka) na obiad. Chłopaki bez mrógnięcia okiem pałaszowali jak leci!!! Wszystkie warzywa bez marudzenia idą jak woda!!!:)

Wszystkie zdjęcia pochodzą z bloga www.kwestia smaku.com i są zdjęciami Jego autora.
To naprawdę tak ładnie wygląda w domowej kuchni i podaniu:)

Polecam, może znajdziecie coś dla siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)