Moja lista blogów

piątek, 18 września 2015

wachanie

Dziś Miłosz zaskoczył nas bardzo. Sprawa dość poważna i nietuzinkowa. Nasze dziecko zapytało, czy moglibyśmy kupić świnkę morską? Oniemiałam chwilowo, ale zaraz zebrałam się w sobie i powiedziałam, że musimy to z tatusiem przedyskutować. Więc czeka na nasza decyzję i robi to bardzo cierpliwie puki co. Ja mam mieszane uczucia, mąż jak usłyszał o co chodzi już po minie wiem, że jest na nie. Ale obiecałam dziecku, że przedyskutujemy z mężem, więc rozważymy wszystkie za i przeciw i zobaczymy co będzie.

Popołudniu najwięcej frajdy chłopcom sprawia pole, więc nie siedzimy w domu, tylko korzystamy. Olek steruje taczkami (jeździ nimi po całej ulicy), a Miłosz rower. Dziś jednak ich plany nieco się zmieniły. Ponieważ nadal trwają u nas prace wykończeniowe, Oni tez postanowili pomóc!:) Tak grzecznie się razem bawili rurami, że aż przyjemnością było patrzeć. Potem domyć im  rąk z błota nie mogłam długo, ale dla tych dwóch godzin spokoju warto było:)
Nawet książki, to mogłam sobie dziś na schodach sama czytać:)








Miłego weekendu:)

10 komentarzy:

  1. Fajnych masz tych urwisów,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj szybko się u was zaczęło....u nas Maksiu chce pieska, ale juz postanowione że dopiero jak pójdzie do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas piesek planowany jest na wiosnę, jak wymienimy tylnie ogrodzenie. Świnka na razie poszla w zapomnienie, ale i tak dopuki testów alergicznych nie zrobimy, to owe zwiezratko u nas nie zamieszka:)

      Usuń
  3. Świnka morska to nie pies... mniej kłopotliwa. Swoją drogą ciekawe, dlaczego akurat to zwierzątko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za swinkami. Jako dziecko miałam dwa chomiki i królika i szczerze mówiąc wolałabym z dwojga złego chomika lub królika choć musze przyznac zastanawiam sie czy dla swojego dziecka nie kupić żółwia. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz, że i mnie żółw chodził po głowie?:) teraz temat ucichł, bo Milosz wie, że jak zrobimy tylnie ogrodzenie, to kupimy psa. Dziś pytał ile jeszcze do wiosny:) Uwielbiam Go:)

      Usuń
  5. U nas obecnie rybka. Mało kłopotu z nią :) polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już widzę Ancia jak Olciu opiekuje się takim akwarium na komodzie;) Ale dzieki za pomysł

      Usuń
  6. U nas jest piesek i bardzo pozytywnie to wpłynęło na dzieci. Choć nie mówię, zwierzak w domu jest czasem trochę kłopotliwy... Niestety porywa buty, gryzie zabawki, grapie łóżko... Ale chomik czy świnka morska są chyba bardziej spokojniejsze. ;)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)