Moja lista blogów

czwartek, 8 października 2015

Cindy!

Wiecie przeglądałam dziś internet, kiedy Olciu śpi i znalazłam artykuł szumnie oznaczony "Cindy Crowford w bikini". Dużo zdjęć i króciutka wzmianka pisana kompletnie z d..y.
Wiecie co mnie ujęło w tym artykule? To, że nie próbowano na siłę wyśmiewać jej figury i dużo pozytywnych opinii na temat wyglądu tej modelki.
O Cindy Crowford słyszał chyba każdy. Piękna za młody modelka i moim zdaniem piękna dojrzała kobieta!! Matka dwójki dzieci. Jest piękna mimo, że niedługo skończy 50-tkę. Jest przede wszystkim (tak mi się wydaje) nie poprawiana. Zadbana, ale nie mająca parcia na "wieczną młodość".
Uwielbiam takie kobiety! Zdecydowana, normalna, znająca swoja wartość i mimo wieku oraz przemijającego czasu, nie wstydzi się swojego wyglądu.
Daje swoim podejściem i postawą przykład jak dobrze można czuć się ze sobą, bez tej ciągłej gonitwy za "doskonałym ciałem", które nie zawsze i nie w każdym wieku można mieć.
To chyba najpiękniejsze i najbardziej realne zdjęcia kobiety w tym wieku oraz przede wszystkim kobiety, która ma zdeformowany brzuch, nie przez własną głupotę, ale przez najpiękniejszy okres jakim wg mnie jest ciąża! Pokazuje z dumą, tak ten brzuch chronił nowe życie i to jest cena, którą ponosi każda z nas. I da się założyć bikini z normalnym kobiecym ciałem? No pewnie, że tak!!!
Kocham kobiety, które umieją godzić się ze swoim wyglądem i jednocześnie dbać o siebie. Kocham kobiety, które w swoim wieku czują się seksowne. Nie trzeba mieć cycków i ciała nastolatki, aby być piękną!!






żródło zdjęć: internet

4 komentarze:

  1. witaj :)
    dawno mnie tu nie było ale sama rozumiesz ;) niemowlak w domu :)
    pozdrawiam cieplutko, a co do Cindy uważam podobnie jak Ty!

    OdpowiedzUsuń
  2. jest poprawiana jak każda w jej wieku, a do magazynu i tak dadzą zdjęcie po obróbce, więc nie ma co liczyć na zachwyt naturalnością, ale może to się kiedyś zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze lubiłam ją i Claudię Schiffer, teraz nawet bardziej, niż wtedy, gdy były młode. Obie mają rodziny, dzieci. I jak na swój wiek, wyglądają naprawdę świetnie. A nikt doskonały nie jest. Trzeba się akceptować, mimo wad i mankamentów urody.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kobieta....ja tam nie dojrzałam jeszcze do tego by pokazać mój "po ciążowy" brzuszek..bleeee

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)