Moja lista blogów

wtorek, 20 października 2015

KRÓLOWA JEST TYLKO JEDNA, a co;)?

Ostatnio podczas nominacji, do jednej z zabaw blogowych, miałam możliwość udzielić odpowiedzi takich szczerych, płynących z wewnątrz. Miałam czas zatrzymać się i zastanowić nad sobą, nad swoimi odczuciami, pragnieniami, marzeniami. Powoli zapominałam o tym co dla mnie ważne, o sobie, o swojej tożsamości.
Dobrze jest zrobić czasem taki re-search wewnętrzny:) Przypomnieć sobie siebie, a może po prostu odnaleźć siebie w sobie, oooo...:) tak chyba lepiej:)

Gdybym nie była sobą chciałabym być Królowa Brytyjską:)Pewnie większość z Was zastanawia się dlaczego?
A no dlatego, że od zawsze uważałam, że dobrze bym się tam odnalazła;) Że od zawsze uwielbiałam kobiety, które tam panowały, które były niejako symbolem niezależności, inteligencji i świetności czasów w których żyły. Maria Stuart, Królowa Wiktoria i Elżbieta II. Wszystkie trzy niesamowicie mocne charaktery, rozwojowe i inteligentne kobiety, które patrzyły szerzej niż wieża zamku w którym mieszkały. Moja ulubiona Wiktoria. Unowocześniła Brytanię, rządziła mądrze, nie ustępowała inteligencją żadnym władcom męskim. Kochała kulturę, inwestowała w ludzi.
Super, że żadna z nich sobie nie dała w przysłowiową kasze dmuchać;) No Maria za to głowę straciła, no ale to w wyniku słabości swojego męża.

Cenię takie kobiety ogromnie. Może dlatego zawsze chciałam być właśnie królową brytyjską, a nie inną. Bo one dyktowały warunki?;) A może dlatego, że wyspy to piękny kraj, w którym tworzył Szekspir, czy Jane Austin? Może dlatego właśnie tam ciągnie mnie najbardziej, bo to kraj Lizzy i Pana Darciego:) I lubię takie brytyjskie "sztywniactwo". Nie umiem tego logicznie wyjaśnić, ale mi się ono podoba.

Po za tym, zawsze chciałam założyć taką ogromną suknię!|( tak Ania ja też. i naprawdę tez bym chyba wtedy się poryczała ze szczęścia:)). Paradować w niej po pięknym kamienistym zamku: znaczy się przechadzać;). Lub po tych pięknych ogrodach...

No i być żoną króla:) tylko oczywiście JA byłabym głową kraju;) Król taka funkcja reprezentacyjna bardziej hi hi hi:)

W swoim domu jestem królową, mam cudownego króla, który rządzi ze mną na współę i dwóch małych królewiczów, którzy dzielnie trzymają się pod moimi rządami i nieźle dają mi popalić;)

Także: BOŻE, CHROŃ KRÓLOWĄ;)


9 komentarzy:

  1. Hahaha super wpis!!!! Tak trzymaj królowo :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Monia, my pokrewne dusze jesteśmy! I to dlatego mamy namiastkę królowania w domuuu ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. im dłużej się znamy, tym częściej to dostrzegam:) oj jesteśmy królowe jak nic;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. każda z nas to królowa, jedyna i niepowtarzalna:) kobiety mają moc

      Usuń
  4. A ja właśnie wczoraj pisałam u siebie o byciu królową swojego życia:) mam podobne uczucia do królowej :) i Wielkiej Brytanii :) Pokłony ślę:)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)