Moja lista blogów

piątek, 2 października 2015

masz mnie jak na talerzu- smacznego;)

Zostałam otagowana przez Magdę z Kurnika http://www.lipstick-at-home.eu/ do przepysznej zabawy blogowej. A, że lubię czasem mówić o sobie (wiem, nie ładnie tak mówić;)), z przyjemnością udzielę paru odpowiedzi:)

Więc do dzieła:
- Jaka jest Twoja ulubiona zaleta?
Nigdy nie rozważałam aż tak dokładnie swoich zalet, raczej zawsze skupiałam się na niedociągnięciach, ale po głębszym zastanowieniu lubię nieść pomoc innym, czuć się potrzebna innym. Jak to nazywa mój brat taka "próba zbawienia świata".

- Jak brzmi Twoje motto?
"Spiesz się kochać ludzi, tak szybko odchodzą", ale mam też drugie, które czasem dodaje mi skrzydeł to:"jak kochać to księcia, jak kraść to miliony;)". 

- Gdybyś nie Był(a) sobą, kim chciał(a)byś być?
Królową brytyjską- poważnie:)

- Jak wyobrażasz sobie szczęście?
Hmmm... trudno mi powiedzieć, jak sobie je wyobrażam, bo w pewnym aspekcie go doświadczam. Jestem w życiu szczęśliwa. Natomiast chciałabym, aby inni też byli. Aby nie było na świecie tego całego dziadostwa i balastu (głodu, wojen, przemocy itp.).

- Jak wyobrażasz sobie nieszczęście?
Że tracę tych których kocham.

- Jakie błędy najłatwiej wybaczasz?
Te po których człowiek naprawdę stara się już więcej ich nie popełniać, kiedy wiem, że szczerze żałuje. 

- Ulubiona postać w historii?
Krzysztof Kamil Baczyński oraz Jan Nowak- Jeziorański.

Ulubione bohaterki w rzeczywistości?
Chyba nie będę oryginalna, kiedy powiem, że wszystkie kobiety, które codziennie mimo wszystko zmagają się z trudnościami, jakie los przed nimi postawił.

- Co najbardziej cenisz u przyjaciół?
Za szczerość i swoją obecność w moim życiu, mimo wszystko.

Pytania przekazuję dalej do:

źródło: internet



Miłego weekendu:)

8 komentarzy:

  1. Fajnie poczytać....to wspaniale, że jesteś szczęśliwa...pamiętam jak byłam niesamowicie zakochana w liceum w swoim mężu - zawsze powtarzałam, że mam już wszystko i życzę każdemu miłości bo wtedy nie byłoby tego chamstwa. Dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, gdyby każdy człowiek zaznawał szczęścia, to świat byłby zupełnie inny. Czekam na Twoje odpoeidzi:)

      Usuń
  2. Serdecznie dziekuje za nominację! Pięknie o sobie napisalaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co:) czekam na Twoje odpowiedzi:)

      Usuń
  3. Taka ze mnie humanistka, a historii nie cierpiei gdyby ktoś mnie zapytał o ulubioną postac historyczną to.. musiałabym lecieć pytac wujka google :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kocham historię i zawsze tak było. Kiedyś w przyszłości jak bedę już po 50-tce to zrobie sobie studia z historii dla samej siebie:) taki mam przynajmniej plan:)

      Usuń
  4. tą królową mnie rozwaliłaś :)))) bosko !!!!!:)))))takie kobiety jak Ty uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie jak ja?:) dziękuję bardzo:) Ale ta metoda 10-10-10 musi być czadowa, bo nie pamietam już kiedy poświeciłam na siebie tyle uwagi ( w sensie mojego ja).

      Usuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)