Moja lista blogów

czwartek, 1 października 2015

siła rodzeństwa

Zawsze mówi się, że jak sie ma rodzeństwo, to jest raźniej. I ja się z tym zgadzam bez dwóch zdań!:)
Ja sama mam trzech braci i są oni najwspanialszym darem, jaki mogłam otrzymać od moich rodziców. Duża rodzina to nie tylko duży wydatek, ale to przede wszystkim wsparcie i siła! Wiem, że różnie sie układają relacje w niektórych domach, ale ja mam to szczęście, że mam bardzo dobre relacje z moimi braćmi. Mamy często odmienne zdania, każde z nas jest różne, ale zawsze mogę na nich liczyć. Każdego z osobna.
To dzięki Nim mój okres dzieciństwa był tak wspaniały, tak wesoły. To dzięki Nim, każdy rodzinny obiad czy spotkanie to super zabawa i radość do rozpuchu. Wierzcie mi, kiedy zaczną coś opowiadać, a jeden drugiemu coś dopowie to jest weselej niż w kabarecie:)

My  świadomie chcemy mieć dwójkę dzieci, ale czasem nachodzą mnie myśli, że gdyby było nas więcej, może byłoby jeszcze fajniej?;)... Ale mierzymy siły na zamiary i póki co 2+2 to nasz wybór. Cieszę sie, że Miłosz z Olkiem maja siebie nawzajem. Mimo, że czasem są chwile, że sie nie znoszą, to jeden bez drugiego usiedzieć nie wiele może:)

Kiedy w życiu nie jest łatwo, kiedy losy rodzinne biegną różnie, na brata czy siostrę zawsze możesz liczyć!

Dzięki chłopaki, że jesteście sobą i że mimo równych charakterów możemy zawsze na siebie liczyć i za to, że zawsze jest tak wesoło, kiedy się widzimy:*

To zdjęcie jest jeszcze z 2011 r.

4 komentarze:

  1. Pięknie to napisałaś...strasznie podobni jesteście do siebie :))) Zgadzam się z tobą - rodzeństwo to najpiękniejszy prezent od rodziców :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ci zazdroszczę!!!
    Świetne chłopaki!
    Chociaż jak to mówią - rodzina to nie więzy krwi, to ktoś kto cię kocha ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem dziś okropnie zakręcona, Moniko zapomniałam jeszcze wytypować Ciebie, już Cię dopisuję, więc jeżli tylko masz chęć to zaparaszam na talerz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam brata i wiem że zawsze mogę na niego liczyć!
    Mam nadzieję, że moje chłopaki też będą mieli ze sobą dobry kontakt i zawsze będą się trzymać razem.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)