Moja lista blogów

środa, 4 listopada 2015

jest!

nareszcie dotarła po tylu tygodniach wyczekiwania! Moja gazeciarka do sypialni:) Tym sposobem prawie zakończyliśmy meblowanie kolejnego pokoju!!!:) Jeszcze tylko lampy, kwiaty na parapet i gotowe:)
Ależ się cieszę:) Teraz pozostaje mi już tylko tak naciągnąć dobę, aby choć przez chwilkę nacieszyć oczy tym widokiem. Wczoraj udało mi się to:

I po 4-ch stronach padłam ze zmęczenia;)

Dziś mamy gości, tzn. chłopcy mają, wiec lecę ogarniać:dom, obiad, muffinki, puki Olciu śpi.
A to my w codziennej wersji spacerowej:) Kocham tą pogodę!!!:)




4 komentarze:

  1. Polecam książkę:) Bardzo przyjemnie się czyta:))) Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja się cieszę Moniu z Tobą Twoją gazeciarką :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  3. super! doskonale wiem jak cieszą takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)