Moja lista blogów

wtorek, 24 listopada 2015

Piersi w górę!

Całkiem niedawno, bo raptem 1,5 miesiąca temu w radiu słuchałam ciekawej audycji odnośnie pielęgnacji piersi! Ponieważ nasze biusty to ważna sprawa, rzecz jasna. Podawano przepisy cudownych zabiegów domowych na ich ujędrnianie, podnoszenie, i dbanie:)

źródło: sieć
Oto kilka wskazówek, które najbardziej mi utkwiły w głowie, a których z racji czasu nie zapomniałam;):

  1. Pod prysznicem naprzemiennie opłukiwać je raz zimną raz ciepłą wodą. Ma to na celu ujędrnić nasze piersi, co za tym idzie nieco je podnieść:)
  2. Smarować jakimiś kremami przeznaczonymi do tej części naszego ciała.
Było jeszcze coś o pradawny kładzeniu jakiegoś zielska na piersi, ale nie pamiętam jakiego:(

Jednak najważniejsze moje drogie panie jest to, aby sumiennie i z ręką na sercu pamiętać o USG piersi lub mammografii. To chyba powinien być punkt pierwszy owej wyliczanki! Badanie, badanie i jeszcze raz badanie!!!! 
Ja się badam, co roku usg piersi robię, aby mieć pewność i świadomość, że wszystko jest ok. Gdyby nie było mogę wcześnie zareagować. Dlatego kobiety moje kochane badajcie się przede wszystkim, a do tego fundujmy naszym piersiom również inne zabiegi. 
 Nie zapominajmy o nich, bo to nasza duma:)
 
źródło: sieć

6 komentarzy:

  1. Niecały miesiąc temu przeszła pierwsze instrumentalne badanie piersi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana dokładnie tak! Dbajmy o nie bo to nasz atut ale najważniejsze jest zdrowie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz rację. ja właśnie się tak zbieram i zbieram na usg, dzisiaj zadzwonię i się umówię na wizytę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem z Ciebie dumna:) tylko nie zapomnij, w końcu mamy dla kogo żyć:)

      Usuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)