Moja lista blogów

piątek, 20 listopada 2015

przekornie

Jakoś zawsze tak miałam, że nigdy nie podążałam za tym co modne, za tym co aktualne, za tym co większość. Tak mi zostało i bardzo lubię w sobie to coś:) Nie jestem jakimś wielkim indywidualista o wspaniałym guście, ale czuję, że w tym wszystkim, w całym moim życiu jestem sobą!
Kiedyś, będąc dużo młodsza próbowałam się dopasować, być "na czasie", ale nigdy wtedy nie czułam się z tym dobrze, nigdy nie miała poczucie, że to dobry kierunek.
Dziś znam siebie na tyle dobrze i na tyle staram się być pewną swoich wyborów i decyzji, że czuję w sobie wielką moc mając swoje własne myśli, poglądy. Czuję się spełniana i czuję, że moja nazwijmy ja "indywidualność" jest dobra przede wszystkim dla mnie, a co za tym idzie, sprawia, że czuję się dobrze sama ze sobą.
Kiedyś nie miałam takiego komfortu, nie miałam określonych jasno własnych cech, własnej wartości. Chciałam być po prostu jak wszyscy. Tylko, że nie umiem taka być i chyba nigdy nie będę.
I pomyśleć, że potrzebowałam aż tyle lat, żeby to sobie uzmysłowić?!:)
Rzeczywiście chyba będąc kobieta z 3-ka na przodzie, dojrzewam. Coś się zmienia. I nie chodzi mi tylko o zmarszczki i cellulit, ale o mentalność, poczucie własnej wartości. Zmieniają się priorytety, cele, marzenia i oczekiwania:)
No tak napewno jest w moim przypadku:)

źródło: sieć

4 komentarze:

  1. Fajnie :) bo w zyciu chodzi o to by być sobą i zyc w zgodzie ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę,że na każdym etapie naszego życia coś się z mienia,co innego z 3 z przodu,co innego z 4 czy 5 :))
    Taka anatomia dojrzewania naszego :)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. :) zmieniamy się cały czas...ja tez zaczynam odpuszczać po mału

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)