Moja lista blogów

czwartek, 31 grudnia 2015

w 2015 było tak:

Ten rok był dla mnie dość niezwykły. Myślę, że gdybym chciała go postrzegać, w kwestii udany czy nie udany, powiedziałabym (baa mówię) że był bardzo udany:) Sporo stało się w nim dobrego, ale jak to bywa i tych smutnych gorszych chwil też było kilka. Co tak ważnego było w tym roku dla mnie:

  1. Mój licznik osiągnął już magiczne 3 z przodu!!:)
  2. Zasiadłam wreszcie po tak długim czasie za kółkiem. Zmuszona nieco sytuacją, bo po dobroci to by mnie wołami nikt nie zmusił. Jeździ mi się dobrze i teraz dopiero widzę, jaka daje to niezależność i ułatwienie przy dzieciach.
  3. Skoro jestem przy jeździe autem, to nie mogę omieszkać iż jestem pierwszym kierowcą w naszym domu (drugim jest mąż), który "ochrzcił" dotąd niebite auto;). Dzięki Bogu bez większych szkód i utraty w ludziach.
  4. W tym roku niemożliwe stało się możliwe. To niebywałe, ale udało się zebrać milion dolarów na operację małej Zuzi, w akcji której brałam udział. To niesłychane. W niecałe 10 dni Zuzia zebrała tak potrzebną kwotę na operację! Wielokrotnie, kiedy o tym myślę, czy mówię to się wzruszam (teraz też mam już mokre oczy). To piękny cud i hojność nas wszystkich.
  5. Była kolejna już szlachetna paczka (czwarta)! Jak raz się zacznie, to już się nie da przestać:) Tu dziękuję tym wszystkim zaangażowanym, którzy ja tworzyli z nami:*.
  6. Moi mali mężczyźni rozpoczęli edukację żłobkowo- przedszkolną:) Nadal przeraża mnie fakt jak szybko rosną!
  7. W tym roku po raz pierwszy od 9 lat mieliśmy własną domową wigilię. Bez żadnych wyjazdów, nasza własna...
  8. Z takich przyziemnych spraw, to zeszłam do rozmiaru i sylwetki o jakiej zawsze marzyłam!! I jestem z siebie taka dumna. To ciężka praca i wysiłek, który jest przyjemną codziennością. 
  9. W tym roku znowu nie mieliśmy wakacji, ale tak już pokochałam ten nasz przydomowy (jeszcze) trawnik, że jak już za parędziesiąt lat skończymy nasz ogródek, to odpoczynek w nim będzie największą z przyjemności:)
W tym nowym roku (2016) życzę sobie i Wam przede wszystkim zdrowia i wszech otaczającego dobra i miłości oraz samorealizacji i uporu w dążeniu do obranych celów:)

3 komentarze:

  1. Piękny rok za Wami oby ten rok był równie dobry :)) Zdrówka i spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba jeszcze nie spotkałam podsumowania, gdzie ktoś narzekał na miniony rok. To znaczy, że to był bardzo dobry rok. Oby następny był jeszcze bardziej udany!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)