Moja lista blogów

sobota, 30 stycznia 2016

31-sza wiosna przede mną;)

31! Nie wierzę, że to już tyle!:). Dwa dni temu świętowałam kolejną osiemnastkę.. Jak się mam? Dobrze:)
Jest mi dobrze ze sobą. Trzydziestka otworzyła przede mną nowe doznania, emocje. Dodała dużo więcej pewności siebie. Zmieniła nieco podejście do pewnych spraw. Zmieniłam się wizualnie, jestem taka jaka zawsze chciałam być!
Praca ze sobą i nad sobą oraz odrobina zdrowego egoizmu i motywacja postawiły mnie dziś na tym miejscu, na którym chciałam zawsze być. Moje kompleksy uciekły:)

Ciekawa jestem co przyniesie mi ten pierwszy rok po 30-tce?:)

Piękny bukiet od moich chłopaków:)

2 komentarze:

  1. Wszystkiego dobrego, niech ten rok przyniesie wiele uśmiechu :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)