Moja lista blogów

poniedziałek, 25 stycznia 2016

escape

Chciałabym uciec od tego wszystkiego co się teraz dzieje. Chciałabym uciec od tych wszystkich oczekiwań, obowiązków, niewyjaśnionych spraw i niedokończonych inwestycji. Chciałabym uciec od codzienności. Chciałabym wreszcie zamknąć wiele spraw, które wleką się za mną, a których sama nie mogę do końca zamknąć!
Chciałabym, a może raczej potrzebuję zmiany, ruszenia do przodu z tym wszystkim.
Zaczyna mi doskwierać brak czasem zrozumienia, czy oczekiwań, które stają się dla mnie zamiast przyjemnością to trudnym obowiązkiem.

Potrzebuję ucieczki, która będzie zamknięciem tych wszystkich spraw.
Potrzebuję zmiany, wypoczynku, siły i chyba najbardziej wyrozumiałości?!

źródło: internet

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. melduję gotowość!!! od trzech tygodni sie zbieram, żeby ruszyć powstanie, dobrze, że wzięłaś sprawy w swoje ręce!!!:) Moja umiejetność planowania i organizacji obecnie jest do d... jak ja

      Usuń
    2. potzrebowałam tego baaardzo...raz jeszcze dziękuję:*

      Usuń
  2. A jak ja ciebie dobrze rozumiem, sama jestem ostatnio w dołku z którego ciężko wi wyjść. Bądź silna przytulam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewcia, Ty również bądź silna...trzymam kciuki, aby i u ciebie sie poukładało...w sumie to u nas dwóch;)

      Usuń
  3. Trzymaj się :) wszystko się ułoży...znowu będzie spokój :) aby później znów był dołek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:) coś w tym jest, ze jest w życiu jak w kołowrotku:)

      Usuń
  4. Każdą mamę to w końcu dopada. Zmęczenie, troska, pogoń za tym, by było idealnie, by sprostać oczekiwaniom wypowiadanym wokół lub tym, które siedzą w naszej głosie i nagle gdzieś w tym wszystkim gubimy siebie. Potrzebujesz odpocząć! Pomyśl o sobie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się mysleć o sobie. Czasem niestety nie mam wpływu na inne rzeczy. Które ranią....

      Usuń

Fajnie, że zechciałaś/ -eś się wypowiedzieć, dziękuję:)